کد خبر: ۲۷۳۴۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
دعواي بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند وارد مرحله جديدي شد.
به گزارش "ورزش سه"، هانس یواخیم واتسکه در گردهمایی سهامداران دورتموند که روز گذشته برگزار شد، گفت: "اشتباه ما این بود که در برلین دو گل اضافی زدیم. آنها می‌توانستند با باخت 3-2 کنار بیایند ولی با 5-2 خیر!"
بعد از شکست بایرن در فینال جام حذفی سال 2012 مقابل دورتموند، مونیخی‌ها تصمیم گرفتند با خرید بازیکنان تیم رقیب آنها را تضعیف و یا به عبارتی جریمه کنند. آنها ماریو گوتزه و رابرت لواندوفسکی را از چنگ زردپوشان وستفالن درآوردند. آنها بعد از سال 2012 جام‌های متعدد را یکی پس از دیگری درو کردند و رکوردهای بی‌شماری برجای گذاشتند.
واتسکه با اشاره به امری که ذهنش را درگیر کرده گفت: "دوام موفقیت و درخشش پی‌درپی در فوتبال آلمان با بضاعت تیم‌ها ارتباط مستقیم دارد. وقتی تیمی بازار نقل و انتقالات را درو می‌کند، میتواند عید میلاد مسیح و جشن قهرمانی زودهنگامش را باهم بگیرد."
وی درمورد تیم خودش که درحال حاضر در رده شانزدهم جدول قرار دارد هم اذعان کرد: "باید در هفته‌های آتی تمرکز خود را روی حل این معضل بگذاریم و جایگاهمان را در جدول ارتقا بخشیم." دورتموند یکشنبه هفته آینده در فرانکفورت میهمان آینتراخت این شهر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها