کد خبر: ۲۷۴۳۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
منصور پورحيدري از اعضاي هيات مديره استقلال، معتقد است که هر چند نمي توان از نتايج ضعيف استقلال چشم پوشي کرد. اما نبايد با يک تصميم احساسي شرايط را سخت از اين کنيم.
به گزارش پایگاه 598،پورحیدری در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: تمام اسامی که به عنوان جایگزین آقای قلعه نویی مطرح می شود هیچ کدام حقیقت ندارد و تا امروز با هیچ کسی مذاکره نشده است.

شرایط بد استقلال

هیچ شکی وجود ندارد که استقلال در شرایط خوبی قرار ندارد. نتایج و بازیهای این تیم نگران کننده است. اما نباید با این مساله احساسی برخورد کنیم. ساده ترین کار تغییر کادر فنی است. ولی اگر بخواهیم منطقی برخورد کنیم. باید همه چیز را زیر ذره بین قرار دهیم.

حمایت یا تغییر کادر فنی

باید همه چیز را تست کنیم. اینکه چه تغییراتی می تواند مفید باشد. یعنی چه تغییرات و یا جایگزین هایی می تواند بهترین ثمر را داشته باشد. آیا باید از کادر فنی حمایت کرد یا اینکه برای تقویت کادر فنی باید نفرات جدیدی را اضافه کنیم. باید روی همین این مسایل در جلسه فردای هیات مدیره بحث شود.

از مردم عذرخواهی می کنم

نظر مردم خیلی مهم است. تنها کاری که از دست من بر می آید این است که از مردم عذرخواهی کنم. ما مردم را خیلی اذیت کردیم. اما حقیقت این است که باید با این مسایل منطقی برخورد کنیم. باید در جلسه هیات مدیره بررسی شود. باید نظرات همه اعضا مورد بررسی قرار بگیرد تا معلوم شود که بهترین تصمیم براین نیم فصل چی هست.

تغییر حجازی اشتباه بود

آخرین تغییر استقلال جایگزینی فیروز کریمی در میان فصل به جای حجازی بود که البته نتیجه نداد، پورحیدری به این سوال پاسخ داد که کاملا درست است. تجربیاتی که در چند سال اخیر به دست آمده به ما نشان می دهد که نباید سریع تصمیم گیری کنیم. این فشاری که الان برای تغییر کادر فنی هستپف ممکن هست به ضرر استقلال تمام شود.

تمام مربیان جایگزین، شایعه است

این اسامی که شما در رابطه با جایگزینی امیر قلعه نویی در مطبوعات می شنوید، همه شایعه است چرا که تا این لحظه هیچ صحبتی در هیات مدیره نشده است. حتی بحث برکناری و یا ماندن آقای قلعه نویی هم معلوم نیست. تا به امروز موضع هیات مدیره حمایت از آقای قلعه نویی بوده است. تا امروز در جلسات هیات مدیره بیشتر بحث خصوصی سازی ، مسایل مالی و بدهی های باشگاه مطرح بوده است و بیشتر در رابطه با نحوه واگذاری باشگاه به بخش خصوصی بوده که خیلی هم جدی پیگیری می شود.

مشکل بدنی و مصدومیت در استقلال

در جلسه هیات مدیره باید مشخص شود که چطور استقلال پس از آنگه 6 برد به دست آورد. تیم رو به افت رفت و پس از آن 8،9 بازی بد نتیجه گرفت. یکی از مسائلی که به نظر من مشکل درست کرده و در دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن مشهود بود، این است که در هر دو بازی بچه ها جلو بودند و داشتند خوب کار می کردند و بعد بدن ها به مشکل برخورد و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. این نشان می دهد که بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی مشکل دارند. آمار بالای مصدومیت ها هم باید مورد بررسی قرار گیرد. باید کسانی که در استقلال کاری می توانند انجام دهند. کاری کنند که به نفع استقلال تمام شود. نه اینکه تصمیماتی بگیریم که یک عده خوشحال شوند و در نهایت به ضرر تیم تمام شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها