کد خبر: ۲۷۴۵۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نا ، فریبا داوودی ­مهاجر مشاور پیشین در دوران اصلاحات و نزدیک به سید محمد خاتمی امروز با منتشر کردن مطلبی دروغ ها و مطالبی بی پایه و اساس را به زنان قمی منتسب کرده است و در آن شهر قم را "ام القرای طلاق” عنوان کرده است.

فریبا داوودی ­مهاجر مشاور و بولتن نویس وزیر علوم در بسیاری از سایت‌های خبری ضد انقلاب مانند روز، گویانیوز و گذار وابسته به سازمان سیا مطلب می‌نویسد و به گفته خودش برای نوشتن مقالات ضد ایرانی در این سایت‌ها مبالغی دریافت می‌کند تا هزینه های جاری زندگی اش در آمریکا را بگذراند ، وی امروز با منتشر کردن مطلبی در سایت ضد انقلاب روز دروغ ها و مطالبی بی پایه و اساس را به زنان قمی منتسب کرده است و در آن شهر قم را "ام القرای طلاق” عنوان کرده است.
اگر نگاهی به اقدامات داوودی مهاجر در چند سال اخیر انداخته شود، متوجه می‌شویم که این ضد انقلاب فراری، پروژه‌ای ضد فرهنگی را  پیش می‌برد، به‌طوری که با کشف حجاب تدریجی خود، با حضور در کنفرانس‌های به اصطلاح حمایت از حقوق زنان، حمایت از همجنس‌بازها بی‌دینی و بی‌اخلاقی را ترویج می‌دهد.

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/n00022475-b_1417337007.jpg
شهر مقدس قم از سالهای دور شهری کاملا مذهبی بوده و هست و در این برهه هم که اکثر نقاط ایران شاهد گسترش بدحجابی است شهر قم در مسئله حجاب بسیار خوب و موفق عمل کرده است و در گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در جامعه ایران بسیار خوب عمل کرده است و در جهان اسلام با توجه به وجود مرکز حوزه های علیمه در این شهر به "ام القرای اسلام "معروف است و شناخته می شود.
دشمنان نظام و انقلاب در برهه های مختلف زمانی از هر حربه ای و وسیله ای که توانسته اند بر علیه قم و مردمش استفاده کرده اند تا فرهنگ اصیل و ایرانی و اسلامی این شهر مقدس را عوض کنند و بی فرهنگی و اختلاط و فرهنگ منحط غربی را در این شهر گسترش دهند که در بسیاری موارد تیرشان به سنگ خورده است و نتوانسته اند کاری صورت دهند.
حال شاهد هستیم که فردی معلوم الحال مثل فریبا داوودی مهاجر که رسما در مقابل دوربین شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا کشف حجاب کرده است و ارتباط های نامشروعی را با برخی از عناصر ضد انقلاب چه آشکارا و چه پنهانی داشته و دارد و برای امرار معاش دست به هرکاری بر علیه نظام و انقلاب می زند قلم به دست شده و بر علیه مردم شریف شهر مقدس قم خوراک برای ضد انقلاب تهیه میکند.
فریبا داوودی مهاجر که در پرونده ضد انقلابی اش دفاع بی حد و مرز از همجنس بازان را نیز دارد و سعی می کند با گرفتن ژست دفاع از حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان خودش را یک فعال حقوق بشری در رسانه های و یک فمنیست فعال نشان دهد.
فردی مثل فریبا داوودی مهاجر که هیچ قید و بندی برای بی حیایی و فساد نمی شناسد و خودش در مصاحبه ای با صدای آمریکا ارگان رسمی سازمان سیا رسما اعلام کرده که مذهب و فرهنگ ایرانی را کنار گذاشته است و هیچ عقیده ای به مذهب دیگر ندارد امروز با مقاله ای سعی کرده تا بر علیه زنان و مردم شریف استان قم که در مقابل طوفان گسترده ضد انقلاب و عناصر بی دین سالها مقاومت و ایستادگی کرده اند سیاه نمایی کرده و تبلیغات ضد اسلامی کند.
فریبا داوودی مهاجر سعی کرده در این مقاله موهن و کاملا دروغ و ضد اسلامی اش ، خانواده اسلامی را عامل طلاق معرفی کند و تربیت اسلامی ایرانی و فرهنگ را به طرز ناشیانه ای مورد هجمه و حمله قرار دهد و مردم قم که هرگز از آرمانهای خود دست نکشیده اند و همچنان مذهبی و متدین و انقلابی هستند و همیشه در صحنه با شایعه و دروغ سازی اتهام زنی کرده و جو سازی رسانه ای کند.
طلاق در خانواده های ایرانی بخصوص در شهر مقدس قم همچنان یک مسئله کاملا ضد فرهنگی در خیلی از موارد است و تا جایی که بشود خانواده ها از بروز چنین معضلی در خانوادهیشان جلوگیری می کنند اما در مواردی که دیگر دو نفر نمی توانند با یکدیگر زندگی مشترک داشته باشند از هم جدا میشوند فریبا داودی مهاجر عنصر ضد انقلاب و فراری در مقاله موهن و کاملا دروغش نوشته بیش از ۹۰ درصد مردم قم از هم طلاق گرفته اند!!! و بدین سبک خواسته فرهنگ اصیل و ارزشی و اسلامی ایرانی را نشانه رود.

فریبا داودی مهاجر مشاور مرکز استراتژیک دولت اصلاحات و از نزدیکان سید محمد خاتمی، در راستای اجرای پروژه‌های ضد فرهنگی خود، با منتشر کردن مطلب”قم، ام القرای طلاق” در سایتهای ضد انقلاب پروژه بی حیایی و بی فرهنگی را میخواهد در مقابل سد مجکم فرهنگ ایرانی و اسلامی و انقلابی و غیرت مردم شریف قم قرار دهد و حمله ور شود که بی حاصل و بی نتجیه است و این عنصر خودفروخته ضد انقلاب کمتر از آن است که بخواهد بر علیه مردم انقلابی و متدین و مذهبی قم قدمی بردارد.
نا امنی و فساد گسترده و فحشا و… از عمده مطالب کاملا دروغ فریبا داودی مهاجر است که در بخش دیگری از مقاله موهن خود مرتبط با شهر مقدس قم عنوان کرده است در حالی که مسئولان استان قم با رویکرد وفعالیت های فرهنگی که داشته اند رشد چشمگیری در کاهش طلاق در این شهر نیز داشته اند و این شایعه ها و دروغ پراکنی ضد انقلاب است که میخواهند شهر قم و مردمش که مذهب و فرهنگ ایرانی واسلامی خود را همچنان حفظ کرده اند را تحت تاثیر قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها