کد خبر: ۲۷۵۴۱۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، تاکيد کرد که اعلام کرد علي رغم شايعاتي که در رسانه ها مطرح است، اين باشگاه هيچ پيشنهادي براي پتر چک دريافت نکرده است.
به گزارش "ورزش سه"، با حضور تیبو کورتوا در چلسی در رقابت های این فصل، پتر چک جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد و به همین دلیل، به دنبال ترک استمفوردبریج است. شایعاتی در مورد احتمال پیوستن این دروازه بان باتجربه به آرسنال منتشر شده بود اما مورینیو تاکید کرد که هیچ پیشنهادی دریافت نکرده اند.
چلسی در دیدار فردا شب مقابل تاتنهام، دیگو کاستا، بهترین مهاجمش را در اختیار ندارد اما مورینیو تاکید کرد که غیبت این مهاجم اسپانیایی تاثیری روی این تیم نخواهد داشت.
او به خبرنگاران گفت:" نبودن او تاثیری روی تیم ندارد. ما به لوئیک رمی و دیدیه دروگبا اعتماد داریم؛ همان طور که به دیگو کاستا اطمینان داریم. ما در صدر جدول لیگ برتر هستیم و همین طور در صدر گروه مان در چمپیونزلیگ. در جام اتحادیه هم به یک چهارم نهایی صعود کرده ایم. ما چهار ماه است که شکست نخورده ایم. تیم باید احساس خیلی خیلی خوبی داشته باشد."
چلسی در 20 سال اخیر مقابل تاتنهام شکست نخورده اما مورینیو معتقد است نباید شاگردان پوچتینو را دست کم بگیرند:" من رکوردها را نمی دانم و فکر هم نمی کنم مهم باشد. با بازیکنان در این مورد صحبت نمی کنم زیرا اهمیتی ندارند. این دیدار مهمی است؛ دربی شهر لندن، مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ. ما این بازی را دوست داریم. این چیزی است که باید به آن فکر کنیم.
آنها تیمی سرسختی هستند و ما باید مقابل آنها بازی کنیم. باید فکر کنیم دیدار دشواری است تا برای آن آماده باشیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها