کد خبر: ۲۷۶۰۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
رضا عنايتي که به دليل عمل آپانديس دو سه هفته اي دور از ميادين بود، در تمرينات پديده، پيش از بازي نيمه نهايي جام حذفي پا به توپ شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بهترین گلزن پدیده مشهد مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس روز شنبه ندارد و با صلاحدید مربیان به میدان خواهد رفت.

*حضور کیوان امرایی برای بازی مقابل نفت تهران در هاله ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن در تمرین روز گذشته پدیده دچار مصدومیت شد. وضعیت نهایی این بازیکن عصر امروز (جمعه) مشخص خواهد شد.

*برخلاف سایر دیدارهای لیگ و حتی دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن، پیش از بازی حساس پدیده و نفت تهران کنفرانس مطبوعاتی برگزار نشد. این در حالی است که مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی بدین منظور آمادگی کامل داشتند و حتی از برگزار نشدن آن ابراز تعجب نمودند.

*پدیده برای این دیدار حساس، دو مدافع مرکزی خود یعنی میلان یوانویچ و ایگور پراهیچ را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. این دو مدافع خارجی در طول فصل بارها به دلیل دریافت کارت های زرد و قرمز بازی های تیمشان را از دست داده اند.

*پدیده و نفت تهران برای دومین بار در این فصل به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند که آن بازی با نتیجه یک صفر به سود میزبان تهرانی پایان یافت. مسابقه ای که به دلیل اختلافات در موضوع حق پخش تلویزیونی در آن مقطع، کمتر کسی را از اتفاقات نخستین تقابل دو تیم باخبر کرد.

*تیم فوتبال پدیده برای این دیدار تدابیر ویژه ای اندیشیده است تا از امتیاز میزبانی به بهترین نحو ممکن بهره گیرد. بر همین اساس تماشای این بازی برای فوتبالدوستان رایگان اعلام شده است.

*دومین فینالیست جام حذفی فصل 94-93 فوتبال کشور، شنبه عصر و در ورزشگاه ثامن مشهد از بین دو تیم پدیده مشهد و نفت تهران مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها