کد خبر: ۲۷۶۷۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، میلان که پس از مدت ها، هفته گذشته موفق به کسب پیروزی شده بود (2-0 مقابل اودینزه)، به قصد کسب دومین برد متوالی به زمین جنوا رفت اما در نهایت به آنچه می خواست نرسید و سومین شکست فصلش را پذیرا شد.

آنها در مقابل تیمی قرار گرفته بودند که با توجه به تساوی ناپولی، با کسب سه امتیاز می توانستد به رتبه سوم جدول صعود کنند که همینگونه نیز شد. جنوا در نیمه اول با حمایت هوادارانش سوار بر بازی بود و مزد برتری خود را در دقیقه 32 بازی با گل "لوکا آنتونلی" گرفت.

پس از چندین کرنری که جنوا تصاحب کرد، سرانجام روی یکی از همین کرنرها بود که آنتونلی بالاتر از عادل رامی به توپ ضربه زد و ضربه سر این بازیکن، دور از دستان دیگو لوپز وارد دروازه میلان شد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در نیمه دوم، میلان بازی ناامیدکننده ای به نمایش گذاشت و بخصوص عملکرد ضعیف مونتولیوو و هوندا در میانه زمین کاملا مشهود بود. ورود پولی و پاتزینی به جای این دو بازیکن نیز دردی برای روسونری دوا نکرد و در نهایت، پیپو اینزاگی همراه با میلان یک ناکامی دیگر را تجربه کرد.

در هفته ای که تیم های بالانشین در بازی های خود به تساوی رسیده بودند، میلان نتوانست از این فرصت خوب، برای نزدیکتر کردن خود به صدر استفاده کند و در عوض جنوا با کسب این برد با ارزش، جای ناپولی در رده سوم را گرفت.

در سایر بازی ها این نتایج بدست آمد:

آتالانتا 3-2 چزنا
پارما 1-2 لاتزیو


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها