کد خبر: ۲۷۷۳۶۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،مایکل اومانیا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه در دربی نتیجه خوبی گرفتیم، این احساس تا حدی بر تیم غلبه کرد که کار تمام شده و ما دیگر برنده خواهیم بود. این مسئله تا حدی روی عملکرد بعدی ما مؤثر بود. به هر حال وقتی پیروز می‌شوید، فکر می‌کنید همه چیز خوب است. ما هم بازی سخت و بسیار مهمی را برده بودیم. البته نتایج ما در بازی‌های بعدی دربی فقط به این موضوع مربوط نمی‌شود. وقتی نتیجه نمی‌گیرید دلایل مختلفی وجود دارد ولی به طور کلی اینطور نبود که ما از حریفان ضعیف‌تر بازی کرده باشیم. اتفاقاً در شرایطی نتیجه را واگذار کردیم که تیم ما برتر از حریفان بود.

وی در ادامه افزود: طبیعی است که بعد از دربی توقعات از تیم ما بالا رفت. همه انتظار داشتند که ما دیگر تمام بازی‌ها را ببریم ولی فوتبال همین است.

اومانیا در مورد نقدهایی که نسبت به عملکرد او در دو بازی اخیر مطرح شده است، خاطر نشان کرد: من قبول دارم که در بازی با نفت اشتباه کردم و به خاطر آن از هواداران عذر می‌خواهم ولی هیچ بازیکنی صددرصد بدون اشتباه نیست. این مسائل بعضی اوقات اتفاق می‌افتد و برای همه بازیکنان وجود دارد. من بعد از بازی با نفت هم مصاحبه‌ای داشتم و گفتم روی گل مقصر بودم. در بازی با ذوب‌آهن هم آن خطا عمدی نبود و توپ را آگاهانه نزدم. دستم باز بود که توپ به آن خورد. شاید به این دلیل که دستم را باز کرده بودم هند بود اما به نظرم اخطار نداشت، چون عمدی نداشتم اما دیگر اتفاق افتاده است.

مدافع – هافبک کاستاریکایی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی را برای تیم خود انجام دهم ولی به هر حال انسان هستم و اشتباه می‌کنم. در آن گل اشتباه خودم را قبول کردم و قطعاً اولین اشتباه من نبود، آخرین هم نیست اما با بازی‌های خوب، این خاطرات تلخ را فراموش خواهیم کرد.

وی درباره پیش‌بینی خود از شرایط تیم پرسپولیس در لیگ برتر با توجه به وضعیت امتیازات گفت: جام حذفی تمام شد، بازی‌هایی که ناکام بودیم تمام شد، همانطور که دربی تمام شد. حالا لیگ را پیش روی خودمان داریم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است. هواداران زیادی دارد و چنین تیم‌ها با سایرین فرق می‌کنند. پتانسیل بالایی دارند و ما می‌توانیم این فاصله را جبران کنیم. سخت است ولی امکانش وجود دارد و ما این هدف را دنبال می‌کنیم.

اومانیا درباره عدم دعوتش به تیم ملی کاستاریکا خاطرنشان کرد: البته در این باره باید از سرمربی تیم ملی کاستاریکا سؤال کنید ولی به هر حال فاصله زیادی که وجود دارد می‌تواند یکی از دلایل باشد، چون آمد و رفت سخت خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها