کد خبر: ۲۷۸۷۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
میناوند در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

برای این پرسپولیس متاسف هستم

واقعا نمی دانم در مورد شرایط پرسپولیس چه بگویم؟ برای این شرایط و حال و روز تیم متاسف هستم. درست است که من عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس هستم اما این تیم را دوست دارم و با این باشگاه گره خوردم. وقتی مردم به خاطر پرسپولیسی بودن جلوی من را می گیرند نمی دانم چه بگویم؟از لحاظ مالی و شهرت به هر جا رسیدم مدیون پرسپولیس بودم. اول پرسپولیس بوده و بعد به تیم ملی و اروپا رسیدم. اما در حال حاضر یک سری از آب گل آلود ماهی می گیرند. اگر مشکل آقای سیاسی بود چرا از اول او را در باشگاه معرفی کردند و مدیرعامل شد؟ چرا این اتفاقات رسانه ای مس شود تا مردم ناراحت شوند؟

سوشا جزو3 دروازه بان برتر ایران است

شرایط باشگاه روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم تاثیر می گذارد. فوتبالیست روز خوب و بد دارد و اشتباه سوشا مکانی در بازی با فولاد اول به ضرر خودش شد و به تیم ملی دعوت نشد. این مشکلات تمرکز را از بازیکنان می گیرد و دیدید که دود این اشتباه اول به چشم خود سوشا رفت. در حالی که من با صراحت می گویم سوشا مکانی در حال حاضر جزو 3 دروازه بان برتر ایران است. مگر می شود روح و ذهن بازیکن درگیر این مسائل نشود؟

پرسپولیس را از لیگ بیرون بکشند

من می گویم پرسپولیس را از لیگ بیرون بکشند. اصلا کسانی که در راس هستند می دانند پرسپولیس یعنی چه؟ این آقایان پرسپولیس را با یک تیم محلی اشتباه گرفتند و نسبت به ای تیم حب و بغض دارند. من منطقی و متعصبانه در مورد پرسپولیس صحبت می کنم و نمی توانم آرام بگیرم چون این تیم را دوست دارم.وزارت ورزش در حال حاضر باید یک نفر را در باشگاه مسوول کند تا بازیکن بگیرند اما هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست. پرسپولیس نماینده ایران در جام باشگاههای آسیاست و اگر این تیم برایشان مهم نیست ایران که مهم است! در حال حاضر بحث ملی مطرح است و یک سری از مسائل را می توانند محرمانه حل کنند تا قلب مردم اذیت نشود. هر کسی می خواهد رای بیاورد از پرسپولیس حمایت می کند و حالا وضعیت باشگاه اسفناک می شود.

رئیس جمهور این مشکلات را حل کند

من برای آقای سیاسی آرزوی موفقیت می کند و به من ربطی ندارد که در این مورد صحبت کنم اما دلم برای پرسپولیس می سوزد. در این 2سال وضعیت باشگاه همین است و هیچوقت این باشگاه سروسامان نداشته.من به این رئیس جمهور رای دادم و وزیر هم نماینده رئیس جمهور است و به همین خاطر خواهش می کنم مشکلات باشگاه را حل کنند تا حداقل در بازی های آسیایی آبرومندانه شرکت کنیم. اگر هم این مشکلات حل نشود من تا آخر این ماجرا می روم و خیلی چیزها که الان صلاح نیست بگویم را می گویم. در تمام کشورها فوتبال پیشرفت کرده اما باورکنید چند سال دیگر ما حتی نمی توانیم خودمان را به هند،پاکستان و افغانستان برسانیم.

عابدینی می تواند تیم را نجات دهد

در این شرایط فقط آقای عابدینی می تواند این مشکلات را حل کند. چرا تیم را به کسانی که می توانند این تیم را درست کنند ،نمی دهند. آقای هدایتی حاضر است برای این تیم خرج کند اما چرا تیم را به او نمی دهند؟ عابدینی در شرایط این چنینی تیم را قهرمان کرد و یک سال خیلی خوب تیم را در شرایط ایده آل نگه داشت. آقای دادکان هم می تواند به این تیم کمک کند . باید کار را به کاردان بسپارند و به این آدم ها آزادی عمل بدهند. من کنار این آدم ها نیستم که بگویند به این خاطر صحبت می کنم فقط پرسپولیس را دوست دارم.

با آبروی کرانچار بازی شد

زمانی که آقای کاشانی مدیر تیم ملی امید شدند و آقای خاکپور را به این تیم آوردند خیلی خوشحال شدم و حتی با آنها تماس گرفتم و تبریک گفتم. من هیچ منفعتی هم نداشتم و فقط به موفقیت ملی فوتبال کشورم فکر می کردم. اما خیلی راحت با آبروی یک مربی که در کشور خودش افتخارات زیادی داشته و در ایران هم کار کرده بازی کردند. من به آقای خادم احترام می گذارم و بارها ما را خوشحال کرده اما خواهش می کنم ایشان و وزیر فوتبالی تر کار کنند.

خونه به خونه را بالا می آوریم

خوشحالم با آقای فرهاد کاظمی در تیم خونه به خونه کار می کنم. خداشاهد است من قراردادم را سفید امضا کردم. فوتبالم را از تیم آتش نشانی که در دسته دو بود شروع کردم و در مربی گری هم این عزم را دارم که پله پله بالا بیایم. امیدوارم این تیم را به لیگ و لیگ برتر بیاوریم. این تیم مدیریت خوبی دارد. من زمانی عکس های آقای کرمانی مقدم را به دیوار اتاقم می زدم و حالا این افتخار را دارم که کنار ایشان کار کنم. بازیکنان بزرگی مانند علیرضا محمد،نیکبخت و ..هم به تیم آمدند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها