کد خبر: ۲۷۸۷۲۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه"،روز گذشته "گری لینه کر"، ملی پوش سابق انگلستان و بازیکن سابق تیم های تاتنهام و بارسلونا، به عنوان مجری مراسم انتخاب برترین های سال بریتانیا از سوی BBC، ارتباط مستقیمی با گرت بیل که همراه رئالی ها در مراکش به سر می برد(برای حضور در جام جهانی باشگاه ها) برقرار کرد و در این ارتباط زنده از وی در مورد شرایطش در فوتبال اسپانیا سوالاتی را مطرح کرد.

گرت بیل در پاسخ به سوالی در مورد دو گل سرنوشت سازش در فصل گذشه گفت:" گل من به بارسا در فینال کوپا دل ری، گل خاصی بود. خودت (اشاره به لینه کر)در بارسلونا حضور داشته ای و بازی در ال کلاسیکو را تجربه کرده ای. (لینه کر سه گل در یک بازی به رئال زده بود) و می دانی که گل زدن در این بازی چه اهمیتی دارد. با این حال، گلی که به اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان زدم برای من ارزش بیشتری دارد."



 در ادامه، لینه کر از بیل در مورد شرایطش در رئال مارید پرسید.پاسخ بیل چنین بود:" همه چیز عالی است و ارتباط بسیار خوبی بین من و سایر هم تیمی هایم وجود دارد. شرایط رئال هم در این فصل بسیار عالی است. تنها مشکل من فقط زبان است که سعی دارم تا این مشکل را حل کنم."

لینه کر در این لحظه به اسپانیایی از بیل پرسید که وضع زبانت هنوز بهتر نشده؟ که بیل نیز با خنده و  به اسپانیایی جواب داد: زبان بسیار دشواری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها