کد خبر: ۲۷۹۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
دو تيم رئال مادريد و سن لورنزو، امروز در نيمه نهايي جام باشگاه‌هاي جهان در ورزشگاه مراکش شهر مراکش در کشور مغرب، به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش 598، کاسیاس هفتصدمین حضورش در پیراهن رئال مادرید را تجربه خواهد کرد و این در حالیست که آنچلوتی می‌خواهد شاگردانش در آخرین دیدار سال 2014، پیروز از میدان خارج شود.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی، وضعیت بسیار خوبی دارند. یکی از بهترین رئال های دهه ی اخیر، در حال حاضر در 21 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و تنها 3 بازی تا شکستن رکورد پیروزی‌های متوالی که در دستان تیم کوریتیبا است، فاصله دارد. رئال بازی اول خود را نیز با نتیجه 4-0 و با قدرت پیروز شد و به نظر نمی‌رسد سن لورنزو بتواند خللی در روند فوق‌العاده ی تیم آنچلوتی ایجاد کند. خامس رودریگس، هافبک رئال که در بازی قبل به دلیل مصدومیت، نیمکت نشین بود، شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمال فیکس شدنش بالاست. مودریچ با وجود حضور در تمرینات، همچنان نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

سن لورنزو

قهرمان آمریکای جنوبی که دیدار قبلی خود مقابل اوکلند سیتی، موفق شد در وقت‌های اضافه به یپروزی برسد، مسلما کار سختی مقابل سپیدپوشان پیش رو خواهد داشت. سن لورنزو و رئال تا به حال به مصاف یکدیگر نرفته اند و این اولین بازی رسمی بین دو تیم است. سن لورنزو در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک شکست تجربه کرده و در کل تیم آماده ای نشان داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها