کد خبر: ۲۷۹۵۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
دو تيم رم و ميلان، در هفته ي شانزدهم سري آ در ورزشگاه المپيک شهر رم به مصاف يکديگر خواهند رفت.

 شاگردان رودی گارسیا برای حفظ فاصله 5 امتیازی با یووه به پیروزی در این بازی احتیاج دارند ولی در دیگر سوی میدان، میلان با کسب پیروزی مقابل ناپولی با روحیه بالا در میدان ظاهر خواهد شد.

رم

شاگردان رودی گارسیا با کسب 35 امتیاز از 15 بازی، در رده ی دوم جدول سری آ قرار دارند. در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به یووه، با 4 امتیاز اختلاف در رده ی دوم جدول قرار دارند و باری حفظ فاصله با یووه باید در این دیدار پیروز شوند. جالوروسی در 5 بازی اخیر خود،2 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست تجربه کرده است. همچنین در 5 بازی اخیر خود مقابل میلان، 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. گرگ‌ها برای بازی امروز بازیکن مصدومی ندارند.

میلان

شاگردان اینزاگی در حال حاضر با کسب 24 امتیاز از 15 بازی در رده ی هفتم سری آ قرار دارند.روسونری در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست به دست آورده ولی پیروزی هفته ی گذشته مقابل ناپولی، انگیزه های فراوانی به این تیم منتقل خواهد کرد. جرمی منز، مهاجم فرانسوی، بهترین گلزن میلانی هاست که در 15 بازی 8 گل به ثمر رسانده است. میلان بیشترین تعداد پیروزی مقابل تیم‌های سری آ را مقابل رم دارد. آنها در 158 بازی، 71 پیروزی کسب کرده اند ولی آخرین پیروزی روسونری مقابل جالوروسی به سال 2012 باز می‌گردد. عادل رامی، فن خینگل، دی شیلیو و ایگنازیو آباته احتمالا به بازی امروز نخواهند رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها