کد خبر: ۲۸۰۱۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۲ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین: فعالان گروه "اقدام لندن برای فلسطین" در مقابل یکی از شعب بانک بارکلیز در شهر برایتون انگلیس تجمع کرده و ضمن به تعطیلی کشاندن آن، همکاری این موسسه مالی با شرکت‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. فعالان گروه "اقدام لندن برای فلسطین" روز گذشته در حالی که پلاکاردهایی با عبارت "بانک خون" و "کریسمس مبارک، از طرف بارکلیز؛ سرمایه‌گذار مرگ" در دست داشتند، در مقابل یکی از شعب این بانک در شهر برایتون انگلستان تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع برای نمایش خشم و انزجار خود از همکاری این موسسه مالی با اسرائیل، خودشان را به درب‌های این بانک قفل کردند. با توجه به نزدیک شدن مراسم سال نو میلادی و عید کریسمس یکی از معترضان، لباس بابانوئل بر تن کرده بود و پلاکاردی را در اعتراض به حمایت این بانک از رژیم صهیونیستی با خود حمل می‌کرد که بلافاصله توسط پلیس و نیروهای امنیتی دستگیر شد.

در این پلاکارد خطاب به مدیران و سرمایه‌گذاران این بانک گفته شده: "بابانوئل می‌گوید: شما بانک شیطان هستید، با آپارتاید معامله نکنید." گفتنی است بانک و موسسه مالی "بارکلیز" که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد، در کمپانی‌های تسلیحاتی و نظامی مختلفی از جمله "لاکهید مارتین" شرکت آمریکایی هوا فضا و تجهیزات نظامی امنیتی، "تکستران" شرکت آمریکایی فعال در زمینه طراحی و ساخت بالگرد و پهپاد و "البیت سیستمز" شرکت جنگ‌افزاری اسرائیلی که با ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه همکاری داشته، سرمایه‌گذاری کرده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها