کد خبر: ۲۸۰۲۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۳ دی ۱۳۹۳
مدير شعب بانك مهر اقتصاد قزوين از تخصيص 400 ميليارد تومان تسهيلات اقتصاد مقاومتي در سال جاري توسط اين بانك در كشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي از قزوين، نوروزي، مدير شعب بانك مهر اقتصاد در با بيان اينكه در دو سال گذشته 600 ميليارد تومان براي تسهيلات اقتصاد مقاومتي در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: در سال گذشته 200 ميليارد تومان و در سال جاري 400 ميليارد تومان تسهيلات اقتصاد مقاومتي در كشور از سوي بانك مهر اقتصاد تخصيص يافته است.

وي با بيان اينكه سهم استان قزوين در دوسال گذشته 16 ميليارد تومان بوده است، بيان كرد: معتقديم به نوبه خود و در حد توان خود توانسته ايم به تحقق اقتصاد مقاومتي و افزايش توليد بومي در استان قزوين و حتي كشور كمك كنيم.

نوروزي با بيان اينكه يكي از دغدغه هاي نظام اقتصاد مقاومتي و عملياتي شدن تأكيد مقام معظم رهبري در اين بخش است، ادامه داد: افزايش توليد به خصوص در بخش كشاورزي مي تواند كشور را از تك محصولي شدن خارج كند.

مدير شعب بانك مهر اقتصاد قزوين تأكيد كرد: همه مسئولين نظام و مردم بايد دست به دست هم بدهند و با آويزه گوش قرار دادن فرامين مقام معظم رهبري، القتصاد مقاومتي محقق شود و كشور از نياز به بيگانگان مستقل شود.

وي با اشاره به هماهنگي خوب بين سازمان بسيج سازندگي و بانك مهر، عنوان كرد: در استان قزوين كار بزرگي براي تحقق اقتصاد مقاومتي انجام شده و هماهنگي دستگاه ها مناسب است.

نوروزي با بيان اينكه از سوي بانك مهر سعي شده در كوتاه ترين زمان ممكن تسهيلات در اختيار متقاضيان قرار بگيرد، گفت: بيشتر متقاضيان در محدوده زماني 10 تا 20 روز تسهيلات خود را دريافت كرده اند.

مدير شعب بانك مهر اقتصاد قزوين در پايان يادآور شد: بانك مهر تنها يكي از بنگاه هايي است كه به صورت جدي وارد حمايت از اقتصاد مقاومتي وارد شده و نياز است موسسات و بانك هاي ديگري نيز وارد اين عرصه شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها