کد خبر: ۲۸۰۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۳ دی ۱۳۹۳
مربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: اميدوارم اردوي تيم ملي قبل از جام ملت‌هاي آسيا در آفريقاي جنوبي مثل اردوي قبل از جام جهاني مفيد بوده باشد.

به گزارش 598،و به نقل از فارس، مارکار آقاجانیان در رابطه با اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی، گفت: با وجود مشکلاتی که بود اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم و توانستیم تمرینات و بازی‌های دوستانه مناسبی داشته باشیم. امیدواریم مثل جام جهانی که اردوی آفریقا به آماده‌سازی ما کمک زیادی کرد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی قبل از جام ملت‌های آسیا هم بتواند به آمادگی ما کمک کند.

وی در رابطه با اینکه تیم ملی با باشگاه‌های نه چندان مطرحی بازی دوستانه داشت و آیا این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند تصریح کرد: در مجموع تدارکات ما نسبت به حریفان کمتر است. دوست داشتیم بازی‌های دوستانه قوی داشته باشیم اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال بازی کردن بهتر از بازی نکردن است. تیم‌های آفریقایی به تیم‌های عربی شباهت دارند و تیم ملی قطر از چند بازیکنی که دارای اصلیت آفریقایی هستند استفاده می‌کنند.

مربی تیم ملی امید در پاسخ به این سؤال که آیا این صحبت‌هایش توجیه است، گفت: توجیه نیست، ما هم دوست داریم بازی‌های بهتری داشته باشیم اما با توجه به محدودیت مالی و روابطی که وجود دارد نتوانستیم بازی‌های زیادی داشته باشیم و خیلی از فیفادی‌ها را از دست دادیم شما تدارکات حریفان ما را دیدی و در این شرایط باید از تمام داشته‌هایمان بهره ببریم.

وی در رابطه با اینکه چه تعداد از این بازیکنان در لیست نهایی تیم ملی قرار می‌گیرند اظهار داشت: تصمیم نهایی گرفته نشده است، تمرینات را به طور کامل فیلمبرداری کردیم و کادر فنی به جمع‌بندی نهایی می‌رسد.

آقاجانیان در پاسخ به این سؤال که از تیم ملی برای حضور در مراسم سالگرد نلسون ماندلا دعوت شده اما با این موضوع مخالفت کردند و مثل اینکه به جای حضور در این مراسم به باغ وحش رفتند، گفت: در جریان این موضوع نیستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها