کد خبر: ۲۸۰۶۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۴ دی ۱۳۹۳

به گزارش598،نماینده فدراسیون جهانی اسکی می‌گوید به خاطر حضور نیافتن سه نفر، مسابقه‌های لیگ بین‌المللی توچال را دچار حاشیه نکرده و لغو نمی‌کنیم.

بهرام ساوه شمشکی در گفت‌وگو با ایسنا، به حضور نیافتن سه اسکی‌باز در مسابقه‌های امروز لیگ بین‌المللی اسنوبرد در توچال اشاره کرد و گفت: دیروز (چهارشنبه) 22 اسکی‌باز در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند و مسابقه‌ها به خوبی به پایان رسید و امروز هم 19 اسکی‌باز در مرحله رقابت‌ها حضور پیدا کردند و ما به خاطر سه نفر به هیچ عنوان این رقابت‌ها را لغو نمی‌کنیم.

او ادامه داد: مرحله اول این رقابت‌ها امروز به خوبی و در کمال آرامش برگزار شد و حضور نیافتن سه نفر موضوعی نیست که بخواهیم به خاطر آن مسابقه‌ها را تعطیل کنیم. سوال من این است که آیا حضور نیافتن سه نفر در مسابقه‌ها به معنی اعتصاب همه اسکی‌بازان است؟

نماینده فدراسیون جهانی اسکی در مسابقه‌های اسنوبرد توچال با بیان این که تمام نفرات شرکت کننده در این رقابت‌ها برای ما برابر هستند، تصریح کرد: برای من به عنوان نماینده فدراسیون جهانی فرقی نمی‌کند که اسکی‌باز عضو تیم ملی در این رقابت‌ها حضور نیافته و یا نفر آخر رده‌بندی. تلاش داریم رقابت‌ها را به خوبی و در کمال آرامش برگزار کنیم و نمی‌دانم دلیل حضور نیافتن این سه نفر چه بوده است.

ساوه شمشکی اضافه کرد: امروز مرحله نخست این رقابت‌ها به خوبی برگزار شد و مرحله دوم نیز متعاقب مرحله اول برگزار می‌شود و هیچ خللی در برگزاری رقابت‌ها وارد نخواهد شد.

نماینده فدراسیون جهانی اسکی در مورد برخورد با نفراتی که در رقابت‌های امروز حضور پیدا نکردند نیز گفت: برخورد با این نفرات مربوط به ما نمی‌شود و اگر قرار به در نظر گرفتن جریمه‌ای باشد باید از سوی فدراسیون اسکی مطرح شود.

او در پایان افزود: تمام اسکی‌بازانی که در رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسنوبرد توچال حضور پیدا کرده‌اند برای ما یکسان هستند و به هیچ عنوان به خاطر اعتراض چند نفر ما این مسابقه‌ها را تعطیل نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، مسابقه‌های لیگ بین‌المللی اسنوبرد در پیست اسکی توچال در حال برگزاری است. به نظر می‌رسد اسکی‌بازان معترض نسبت به نحوه رکوردگیری در مسابقه‌های روز گذشته اعتراض داشته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها