کد خبر: ۲۸۱۰۶۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۰۶ دی ۱۳۹۳
رئيس هيأت فوتبال استان گيلان گفت: متاسفانه اين روزها زدن فوتبال مُد شده است.
به گزارش598،به نقل از فارس، قربانعلی الماسخاله در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: دوستانی که به عنوان مسئولین رسیدگی به ابهامات مالی مسائل را بررسی کردند امین ما بودند. آنها به عنوان اعضای خانواده قرار بود پرونده‌ها را بررسی کنند و نتیجه به مجمع اعلام شود. ما باید امانتدار هم باشیم البته مشکلی در این بررسی‌ها وجود ندارد اما بزرگ‌نمایی‌های زیادی انجام می‌شود.

وی افزود: فوتبال‌ستیزی در ایران مُد شده و عده‌ای می‌خواهند فوتبال را بزنند. برخی که در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کردند احساس می‌کنند حق‌شان توسط فوتبال خورده شده است. اکنون مسئول شدند و می‌خواهند فوتبال را بزنند. متاسفانه برخی از اهالی فوتبال هم در این رابطه فعالیت می‌کنند. شاید مشکلات کمی وجود داشته باشد اما این مسائل به عمد نیست و مطمئن باشید ابهام مالی میلیاردی در صورت‌های مالی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که پس این ابهامات مالی‌ای که در مورد آن صحبت می‌شود چیست گفت: دوست ندارم هیچ صحبتی کنم اما شما مطمئن باشید علی کفاشیان فردی سالم از اهالی فوتبال است. اگر ابهامی وجود دارد بگویید در کجاست شاید برخی روش‌ها مشکل داشته باشد اما هیچ پولی کم نشده است. به طور مثال برخی باشگاه‌ها بدهکار هستند. آیا شما می‌توانید از باشگاه بدهکار پولی بگیرید؟

رئیس هیأت‌فوتبال گیلان در ادامه تاکید کرد: به طور مثال در این مورد بحث ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مطرح می‌شود. این موارد مشکل فدراسیون نیست که بخواهیم در ابهامات مالی موضوع حادی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه می‌گویند ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هبه شده است عنوان کرد: این ساختمان‌ها به نام فدراسیون است و کسی هم نمی‌خواهد این ساختمان‌ها را از آنها بگیرد اما چون فدراسیون مالک است باید در صورت امکان اجاره دریافت شود.

الماس‌خاله در رابطه با اینکه امید داماش به ارومیه منتقل شده است عنوان کرد: این تیم منحل شده است.

الماسخاله در مورد اینکه تیم پلیکان را با 80 میلیون تومان به شخصی فروخته است عنوان کرد: این موضوع درست نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها