کد خبر: ۲۸۱۴۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۸ دی ۱۳۹۳
به دنبال انتشار گفتگو مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در خصوص وقایع رخ داده در جریان تدفین هشت شهید گمنام در یزد، نامه ای از سوی علی اکبر فرهید به دفتر پایگاه تحلیلی خبری 598 ارسال شد و ایشان طی این نامه درخواست اصلاح بخشی از مصاحبه مذکور درباره جناب آقای تابش را و تغییر کلمه "فیس بوک" به "وایبر" را شدند.
درپی انتشار گفتگوی جناب علی اکبر فرهید مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در خصوص وقایع رخ داده در جریان تدفین هشت شهید گمنام در صحن اصلی مجموعه امیرچقماق در پایگاه 598، دفتر جناب محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای که برای پایگاه 598 ارسال نموده است ضمن تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص ایشان در این مصاحبه نکاتی را بیان داشته اند که متن این اطلاعیه در ادامه می آید:

بسمه تعالی

جناب علی اکبر فرهید مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد طی مصاحبه‌ای با پایگاه تحلیلی خبری ۵۹۸ که در فضای مجازی و برخی نشریات نیز بازنشر یافته است در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه: «به نظر شما محرک اصلی این مخالفت‌ها (تدفین هشت شهید گمنام در صحن اصلی مجموعه امیرچقماق یزد) چه کسانی هستند؟» چنین ادعا و اظهار نموده: «افرادی که از زمان اصلاحات باقی مانده‌اند و نیات سیاسی دارند. تابش نماینده مردم اردکان در مجلس و پسر خواهر خاتمی در فیس بوک خود پیام داده که جناح مقابل را شکست دهید. از طرفی وقتی مقام ارشد استان با خاتمی دیدار می‌کند نباید بیش از این انتظار داشت.»

در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به دروغ پردازی‌های متوهمانه مصاحبه شونده متذکر می‌شود نماینده محترم مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی در فیس بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای ندارد. لذا ضمن تکذیب مطلب مزبور که به آقای محمدرضا تابش نسبت داده شده؛ این دفتر حق پیگیری قانونی از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می‌دارد.

توضیحات پایگاه 598:

پس از وقوع ماجرای تاسف بار مخالفت برخی از نهادها با تدفین پیکر مطهر هشت شهید گمنام در مجموعه امیرچقماق یزد خبرنگار پایگاه 598 برای پیگیری این رویداد گفتگویی را با برخی از فعالین فرهنگی استان یزد انجام داد که علی اکبر فرهید مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در این گفتگو به تشریح آخرین وضعیت تدفین هشت شهید گمنام در یزد و علت مخالفت ها پرداخت و با توجه به لزوم رسالت امانتداری یک رسانه، پایگاه 598 بدون هیچ دخل و تصرفی متن این مصاحبه را منتشر نمود.

به دنبال انتشار این گفتگو، نامه ای از سوی علی اکبر فرهید به دفتر پایگاه تحلیلی خبری 598 ارسال شد و ایشان طی این نامه درخواست اصلاح بخشی از مصاحبه مذکور درباره جناب آقای تابش را و تغییر کلمه "فیس بوک" به "وایبر" را  شدند که بلافاصله این تغییر در متن مصاحبه صورت گرفت.

همچنین خبرنگار فرهنگی پایگاه 598 پس از اطلاع از این موضوع تلاش هایی را برای تماس با جناب آقای تابش برای پیگیری صحت آن نمود که موفق به صحبت با ایشان نشد.

حال علی رغم اینکه سخنان بیان شده درباره آقای تابش توسط فرد مصاحبه شونده مطرح شده و عواقب آن بر عهده آقای فرهید می باشد پایگاه 598 به رسم ادب مراتب عذرخواهی خود را از نماینده محترم مردم اردکان اعلام می دارد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها