کد خبر: ۲۸۱۷۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۹ دی ۱۳۹۳
در گفتگو با جمعی از فعالین رسانه ای و فرهنگی کشور:
سخنرانی حضرت آقا در نماز جمعه ی بعد انتخابات/ سیل خروشان خواست و اراده ملت در لبیک به ولی امرشان برای سرکوب فتنه در نهم دیماه./ سکوت خواص و کمک ایشان چه مستقیم و چه غیر مستقیم در هنگامه هجمه ناجوانمردانه و همه جانبه گرگ صفتان مزدور به خیمه انقلاب و عمود نظام را هرگز فراموش نمی کنم/ برای من روز عاشوراست.
همزمان با فرا رسیدن روز تاریخی حماسه نهم دی ماه خبرنگار پایگاه 598 نظر جمعی از فعالین رسانه ای و فرهنگی کشور را در خصوص بیادماندنی ترین رویداد وقایع سال 88 و کودتا علیه جمهوریت و اسلامیت نظام را جویا شده است که خلاصه این نظرات در ادامه می آید.



مجدالدین معلمی از فعال فرهنگی و رسانه ای: سخنرانی حضرت آقا در نماز جمعه ی بعد انتخابات.

جمال طاهری از فعالین فعال فرهنگی و رسانه ای: حضور عجیب و تاریخی مردم در انتخابات و باز هم حضور شگفت آور مردم در روز 9 دی که پایان دهنده همه امیدهای برنامه ریزان فتنه 88 بود.

فاطمه کوره پز از فعالین رسانه ای حوزه بین الملل: تلخ ترین اتفاق سال 88 فریب خوردن عده از مردم بود و همچنین رویداد مهم دیگر عیان شدن فاصله نگاه هاشمی رفسنجانی با تفکرات امام و رهبری بود.

مهدی صاحبی مستند ساز و  فعال رسانه ای: حماسه عظیم و باشکوه نهم دی ماه در حمایت از نظام و ولایت.

خلیل فقیری از فعالین فرهنگی و رسانه ای: روز عاشورا، روزی که بنظرم اگر یکی از فتنه گران به دست مردم می افتادند با برخورد سختی از سوی مردم روبرو می شدند.

امین کیانی روزنامه نگار و فعال رسانه ای: نماز جمعه تاریخی حضرت آقا و ایفای نقش پدری برای نظام. ایشان نماد جمهوری خواهی و محافظت از بلوغ فکری فرزندان خویش می باشد و هم میراث دار شریعت و اسلامیت نظام هستند.

عباس ذاکریان از فعالیت فرهنگی و سیاسی: سیل خروشان خواست و اراده ملت در لبیک به ولی امرشان برای سرکوب فتنه در نهم دیماه.

محمد سلیمانی روزنامه نگار: نامه بدون سلام آقای هاشمی رفسنجانی به رهبری و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمکین از دیکتاتوری اقلیت فتنه گر در این نامه.

افشین گودرزی کارشناس رسانه: خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری در سال 88.

حجت الاسلام مجتبی خالصی از فعالین رسانه ای: شروع فتنه با نامه هاشمی رفسنجانی و خطبه های نماز جمعه تاریخی آقا ...

احمد نامداری از فعالین رسانه ای: سکوت خواص و کمک ایشان چه مستقیم و چه غیر مستقیم در هنگامه هجمه ناجوانمردانه و همه جانبه گرگ صفتان مزدور به خیمه انقلاب و عمود نظام را هرگز فراموش نمی کنم و آن را از جمله گناهان و خطاهایی می دانم که علاوه بر نابخشودنی بودن، فراموش شدنی هم نیست.

سید هادی آیت از فعالین رسانه ای: برای من روز عاشوراست. لایوم کیومک یا اباعبدالله.

محمد بروجردی از فعالین رسانه ای: افشا شدن چهره حقیقی کسانی که همیشه خود را انقلابی نشان می دادند.

محمد یلماز از فعالین فرهنگی و رسانه ای: بصیرت مردم در شناسایی محور اصلی فتنه که در جاهای مختلف از جمله شعارهای مردم در تجمعات بزرگ جلوه گر شد.

محمد حسن رضایی از فعالین فرهنگی و رسانه ای: بنظرم مهمترین رویداد فتنه در سال 88 مشخص شدن شکاف عمیق بین دو جریان فکری به رهبری حضرت آقا و اکبر هاشمی بود که در مقاطع مختلفی اتفاق افتاد؛ سخنرانی حضرت آقا در کردستان، سخنان آقا در مراسم سالگرد امام(ره)، مناظره تاریخی، نامه بدون سلام هاشمی، دعوت علنی به آشوب از طرف نزدیکان هاشمی، عیان کردن این اختلاف ایدئولوژیک از طرف آقا در نماز جمعه پس از انتخابات، اصرار هاشمی رفسنجانی پس از فتنه بر اختلاف نظر در مسایل اصلی و کلان نظام با رهبری.

سعید آقایی از فعالین رسانه ای: مهمترین رخ داد فتنه سال 88 پس از طی مسیر به طیع حماسه عظیم نه دی بود و نه دی تودهنی محکمی به یاوه گویان و فتنه گران بود.

میثم گودرزی از فعالین رسانه ای: شب چهارشنبه سوری، یه جمعیت 30 نفره بسیجی، غائله ای از اغتشاش رو خوابوندند که تمام یگان های نیروی انتظامی شش هفت ساعت درگیرش بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها