کد خبر: ۲۸۱۹۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۹ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - علی علیپور بازیکن جدید پرسپولیس چهارشنبه 30 فروردین 1393 در ترکیب اصلی راه آهن برابر پرسپولیس قرار گرفت و گل نخست را به ثمر رساند. آن بازی در نهایت با تساوی دو - دو پایان یافت و پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد. ویدئوی این صحنه را اینـــــــجا مشاهده کنید. علی علیپور در مصاحبه پایان بازی ادعای جالبی داشت. او علنا از استقلالی بودن خود گفت و خوشحالی بابت اینکه قهرمانی را از سرخپوشان گرفته. در زیر مصاحبه این بازیکن را بخوانید.

فکر می‌کردی به پرسپولیس در آزادی گل بزنی؟
پرسپولیس یکی از بهترین و پرطرفدارترین تیم‌های ایران و حتی آسیاست. گل زدن به این تیم برای هر بازیکنی افتخار محسوب می‌شود و من خوشحالم به تیمی گل زدم که آمار کمترین گل خورده را در این فصل دارد. قبل از بازی انگیزه زیادی برای درخشش داشتم و به من الهام شده بود که می‌توانم خودم را نشان بدهم.

نیلسون اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
من وقتی صاحب توپ شدم و به دروازه نگاه کردم، تصمیم به شوت زنی گرفتم، خدا هم کمک کرد و توپ گل شد.

با این گل تو و گل دقیقه 90 عظیمی پرسپولیس از قهرمانی دور شد.
ما از دقیقه اول با انگیزه در زمین حاضر شدیم و می‌خواستیم جوری بازی کنیم که نشان دهیم هیچ وصله‌ای به راه‌آهن نمی‌چسبد. وظیفه‌مان بود فوتبال خودمان را بازی کنیم.

تو استقلالی هستی؟
من استقلالی هستم و این تساوی و البته پیروزی استقلال برابر فولاد موجب شد شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یابد و از این بابت خوشحالم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها