کد خبر: ۲۸۲۰۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۹ دی ۱۳۹۳
کمتر کسي فکر مي‌ کرد جدايي دبيرکل آرام و کم سروصداي فدراسيون فوتبال تا اين حد پرسروصدا بشود. امروز و در شرايطي که خبرنگاران حوزه فدراسيون گوش به زنگ رسمي شدن اين جدايي بودند، خبرها به سمت ديگري رفت.

به گزارش "ورزش سه"، امروز کارمندان فدراسیون فوتبال با حضور در دفتر مهدی محمدنبی واکنشی تند به شایعه برکناری او داشتند. کفاشیان که امروز صبح به نوعی و البته نه با صراحت این جدایی را تایید کرده بود، خیلی زود باخبر شد کارمندان فدراسیون از این تحول راضی نیستند. با انتشار این خبر و مخابره شدن عکسی که دبیرکل فدراسیون را در لحظه اشک ریختن نشان می‌ دهد، شکل بازی کمی تغییر کرد و حالا حتی ممکن است رای به ابقای او داده شود. نبی از زمان ریاست محمد دادکان دبیرکل فدراسیون فوتبال است و یکی از قدیمی ترین های اداره این نهاد نیمه دولتی محسوب می‌ شود.

امروز در شرایطی که گفته می‌ شد نبی ممکن است از فدراسیون به باشگاه پرسپولیس برود و آنجا مدیرعاملی را برعهده بگیرد، از داخل فدراسیون اخبار متناقضی به گوش می‌ رسد. از طرفی گفته می‌ شود نبی در پست خود ابقا شده و از طرف دیگر از وزارت ورزش خبر می رسد علیرضا اسدی، منصور قنبرزاده و علی رغبتی گزینه های احتمالی جانشینی وی هستند. او که فعلا در ایران مانده تا تکلیف جدایی یا ابقایش مشخص شود، فعلا در اتاق خود حضور دارد تا علی کفاشیان یکی از مهمترین تصمیمات دوره مدیریتش را بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها