کد خبر: ۲۸۲۰۸۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۱۰ دی ۱۳۹۳
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده 14 هزار صفحه‌ای مهدی هاشمی باید به طور کامل رسیدگی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی در میدان نمازجمعه برازجان اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی در ادامه به فتنه‌های مختلف در سه دهه اخیر اشاره کرد و افزود: در سال 68 و پس از رحلت امام (ره)، فتنه‌ای در حال رخ دادن بود که البته مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و فتنه‌ها را خنثی کردند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن سال‌ها جوانانی که در جبهه‌های نبرد جانانه دفاع کرده بودند، در برابر فتنه نیز ایستادگی کردند و انقلاب در مسیر موفقیت قرار گرفت.

موسوی‌نژاد به فتنه 78 اشاره و تصریح کرد: در فتنه کوی دانشگاه نیز همین جوانان به ندای رهبری لبیک گفتند و در حالی که برخی قصد داشتند نظام را سرنگون کنند، در روز 23 تیرماه نقشه فتنه‌گران را نقش بر آب کردند.

وی در ادامه گفت: فتنه‌گران در سال 78 برای قدرت‌طلبی تلاش کردند و همان افراد نیز ده سال بعد برای فتنه جدیدتری تلاش کردند و دنبال نابود کردن انقلاب بودند که بار دیگر بصیرت مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب موجب خنثی کردن توطئه فتنه‌گران شد.

موسوی‌نژاد افزود: فتنه‌گران با رمز تقلب، انتخابات عظیم مردم را لکه‌دار کردند و افرادی که در راس فتنه بودند باید مجازات شوند.

وی یادآور شد: قرآن، شریعت، ولی فقیه و درایت از چارچوب‌های اساسی نظام اسلامی است که باید همواره در مسیر ولایت فقیه گام برداریم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت فرزندان این انقلاب، جلوی هر فتنه‌ای گرفته می‌شود و همواره باید از رهبری پیروی کنیم.

موسوی‌نژاد به پرونده مهدی هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: پرونده مهدی هاشمی 14 هزار صفحه دارد و باید محاکمه شود و هر کس به آرمان‌های نظام اسلامی خیانت کند باید حتما محاکمه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها