کد خبر: ۲۸۲۵۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۱ دی ۱۳۹۳
دو تيم منچسترسيتي و ساندرلند، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش598،مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شانس کم کردن فاصله اش با چلسی را در دیدار قبل از دست داد و حالا در اولین بازی سال باید به مصاف گربه های سیاه برود.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 43 امتیاز در 19 بازی، در رده دوم جدول هستند و 3 امتیاز با چلسی فاصله دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده اند و روند خوبی را پیش گرفته اند. با این حال، تساوی عجیب آنها مقابل برنلی در روزی که تمامی صدرنشین ها با تساوی بازی خود را به پایان رساندند، باعث شد تا فاصله با چلسی همچنان 3 امتیاز باقی بماند.همچنین سیتیزن‌ها قصد دارند قرارداد لمپارد را تمدید کنند و حضور او تا پایان فصل را قطعی کنند.. کاپیتان وسنان کمپانی، ادین ژکو و ماتیا ناستاسیچ مصدومین سیتی هستند و فرناندو به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ساندرلند

شاگردان گری پویت با کسب 20 امتیاز از 19 بازی، در رده ی چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 1 پیروزی و یک شکست کسب کرده اند و کار بسیار سختی مقابل سیتیزن‌ها در ورزشگاه اتحاد پیش رو خواهند داشت. در 5 بازی اخیر بین دو تیم، 3 پیروزی سهم سیتی و 1 پیروزی سهم ساندرلند است و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است. همچنین ساندرلند در 10 بازی اخیر در ورزشگاه اتحاد، موفق به کسب پیروزی نشده و در 8 بازی شکست خورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها