کد خبر: ۲۸۲۶۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۱ دی ۱۳۹۳

به گزارش598،تیم‌های فوتبال اینتر و پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در مراکش به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل یوهان کابایه، یک بر صفر به سود قهرمان لوشامپیونه فرانسه خاتمه یافت. با این وجود روبرتو مانچینی از عملکرد تیمش در آخرین بازی خود در سال 2014 راضی بود.

مانچو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: من رویکردی را که تیمم در این بازی داشت، دوست داشتم و از آن لذت بردم. بازی‌های دوستانه برای کسب تجربه و بازگشت بازیکنان به شرایط فیزیکی ایده‌آل هستند. امروز هم این اتفاق در مورد هرنانس رخ داد و من دیدم که او برای حضور در بازی آماده است. برخی بازیکنان در پست‌های مختلفی بازی کردند. در این بازی من نکات مثبتی در عملکرد تیمم دیدم و البته یکسری نقاط ضعف هم وجود داشت اما در مجموع راضی‌ام.

مانچینی در پاسخ به این سؤال که از کدام بخش از عملکرد تیمش ناراضی است، گفت: اینکه دو یا سه موقعیت مسلم گلزنی را به آسانی از دست دادیم. در بازی‌های بعدی باید این مشکل را برطرف کنیم.

مانچو در ادامه به برنامه‌های اینتر برای فصل نقل‌وانتقالات هم اشاره‌ای داشت. اسکیل لاوتزی، هافبک آرژانتینی PSG یکی از بازیکنانی است که این روزها شایعات ضدونقیضی درباره پیوستن‌اش به اینتر شنیده می‌شود. مانچو درباره او گفت: لاوتزی بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما او متعلق به پاری‌سن‌ژرمن است. این وظیفه من نیست که با او تماس بگیرم، هرچند ما هنوز هیچ تماسی با این بازیکن نداشته‌ایم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها