کد خبر: ۲۸۲۹۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۳ دی ۱۳۹۳
بابک حاتمی خرید جدید پرسپولیس با حضور در روزنامه خبرورزشی از حضور در تیم محبوب پایتخت سخن گفت.
بابک حاتمی خرید جدید پرسپولیس در خط دفاع با انتخاب شماره 99، شماره‌ای که قبلاً‌ در اختیار محمدرضا خلعتبری قرار داشته، تعبیر جالبی از پوشیدن این شماره پیراهنش دارد. حاتمی روز گذشته مهمان خبرورزشی بود و در گفت‌وگویی اختصاصی به سؤالات ما پاسخ داد.

واقعاً تو هم از آن دسته بازيكناني هستي كه مي‌گويند از بچگي پرسپوليسي بوده‌اند؟

به خدا هم خودم و هم خانواده‌ام شديداً پرسپوليسي بوديم و هستيم و به غير از عموي من، همه فاميل ما پرسپوليسي هستند. اتفاقاً همسرم هم شديداً پرسپوليسي است، كسي كه خودش هم يك فوتباليست حرفه‌اي بوده البته خانواده من كاملاً فوتبالي بودند. پدر خدابيامرزم سعيد حاتمي در ماشين‌سازي بازي مي‌كرد، برادرم، ياشار هم در تراكتورسازي بود و مي‌توانست يكي از بهترين چپ پاهاي تاريخ شود، هر چند به خاطر يك مصدوميت شديد، مجبور به خداحافظي زودهنگام از فوتبال شد.

فرزاد حاتمي بازيكن سابق استقلال با تو نسبتي ندارد؟

نه، ‌فرزاد حاتمي با من هيچ نسبتي ندارد و فقط فاميلي‌اش با من يكي است.

درخشان قصد استفاده از تو در چه پستي دارد؛ دفاع راست يا هافبك راست؟

مرا در سايپا، فيرات يك خط جلو كشيد و در پست هافبك راست بازي مي‌داد. سبك فوتبالم بيشتر هجومي است اما حميدخان مي‌داند يك دفاع راست كلاسيك هستم و من هم سعي مي‌كنم كارهايي كه از من انتظار دارد را به نحو احسن اجرا كنم.

فكر مي‌كني در پرسپوليس موفق شوي؟

پرسپوليس بزرگ‌ترين تيم ايران و به نظرم محبوب‌ترين تيم در آسياست. من هم با آرزوهاي بزرگي پرسپوليس را انتخاب كردم و براي رسيدن به آن تمام تلاشم را انجام مي‌دهم.

جناح راست پرسپوليس بعد از مهدي مهدوي‌كيا، بازيكن بزرگي در اين منطقه نداشته. تو فكر مي‌كني در جناح راست موفق شوي؟

مهدي مهدوي‌كيا و علي كريمي اسطوره‌هاي پرسپوليسي من هستند. ادامه دادن راه مهدي مهدوي‌كيا بزرگ واقعاً‌ سخت است اما من تمام تلاشم را مي‌كنم تا جناح راست پرسپوليس را بيمه كنم.

چرا شماره 99 را انتخاب كردي؟

من در سايپا شماره 40 را مي‌پوشيدم اما در پرسپوليس اين شماره در اختيار نيلسون بود، به همين دليل شماره 99 شماره سابق خلعتبري را انتخاب كردم كه از آن شماره بالاتر در پرسپوليس نباشد، البته حتماً‌ براي پوشيدن اين شماره از محمدرضا خلعتبري اجاز خواهم گرفت.

انتقاد فني از تو اين است كه در دفاع، بازيكن خوبي هستي اما در ارسال آخر دچار مشكل مي‌شوي.

اين ايرادم در حال حل شدن است، براي حل اين نقيصه هم تمام تلاشم را انجام دادم.

در جناح چپ هم توانايي بازي داري؟

كارايي خيلي بالايي در جناح چپ ندارم اما قادرم در اين جناح هم در صورت خواست مربيان، عملكرد قابل قبولي از خودم ارائه دهم.

در پرسپوليس در اين مدت كوتاه با چه كساني بيشتر رفيق شدي؟

من تاكنون دو جلسه با پرسپوليسي‌ها تمرين كردم. بچه‌هاي پرسپوليس و جو اين تيم را بسيار خوب و صميمي ديدم. پيام صادقيان همشهري من بوده و مهدي جعفرپور هم كه قبلاً‌ همبازي‌ام بود. من با همه بازيكنان پرسپوليس رابطه خوبي دارم اما از آنجا كه پيام همشهري‌ام بوده، كمي با او بيشتر رفيق هستم.

خيلي‌ها مي‌گويند قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر و موفقيت در آسيا به معجزه احتياج دارد.

موفقيت پرسپوليس در ليگ به معجزه احتياج ندارد و معجزه پرسپوليس، خود بازيكنان هستند كه بخواهيم قهرمان شويم، در آسيا هم با توجه به خريدهاي خوبي كه داشتيم، مي‌توانيم عملكرد موفقي از خودمان ارائه دهيم و من اصلاً‌ قبول ندارم كه مي‌گويند پرسپوليس در آسيا زنگ تفريح مي‌شود.

از صحبت‌هاي درخشان با خودت حرف بزن.

حميدخان در صحبتي كه با من داشت، صراحتاً‌ به اين موضوع پرداخت كه فقط دنبال فوتبال باش و دنبال حاشيه نباش و يكسري صحبت‌هاي ديگر كه به همه آنها عمل خواهم كرد.

از دربي رفت پايتخت بگو.

يادم هست كه آن روز دنبال همسرم رفتم تا او را از دانشگاه به منزل برسانم. زماني كه به در دانشگاه رسيدم، پرسپوليس يك بر صفر از استقلال عقب بود. همسرم وقتي رسيد، مثل خودم از نتيجه خيلي ناراحت بود.‌ از دانشگاه به خانه دوستم حامد شيري رفتيم و در منزل همبازي قبلي‌ام، چند مهمان ديگر هم بودند كه به محض رسيدن ما به بهانه عقب ماندن پرسپوليس كلي براي من و همسرم كري خواندند ولي پس از آن پرسپوليس دو گل به ياد ماندني در دقايق آخر زد كه شادي من و همسرم را به بالاترين حد ممكن رساند.

محبوب‌ترين پرسپوليسي‌ها برايت چه بازيكناني بودند؟

علي كريمي محبوب‌ترين بازيكن من در پرسپوليس بوده است، كسي كه واقعاً‌ دوستش دارم و حالا با جدايي‌اش از تيم ملي دوست دارم ايشان به پرسپوليس بيايند تا رؤياهايم واقعاً‌ كامل شود.

واقعاً‌ درست است كه استقلالي‌ها هم دنبال تو بودند؟

بله، قبلاً‌ استقلالي‌ها هم دنبال من بودند اما من يك پرسپوليسي دوآتيشه هستم و به همين دليل منتظر پيشنهاد پرسپوليس ماندم تا به يكي از رؤياهاي ورزشي خودم جامه عمل بپوشانم و خدا را شكر كه اين افتخار نصيبم شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها