کد خبر: ۲۸۳۲۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۴ دی ۱۳۹۳
آغاز تفرقه افکنی رسانه های بیگانه همزمان با آغاز هفته وحدت:
علاوه بر مغرضین و جماعت جاهل داخلی، رسانه های بیگانه نیز بر موج حماقت و غرض ورزی مقدس مآبان داخلی سوار شده و بر آتش فتنه می دمند. به نظر می رسد فایننشال تایمز یکی از پیشگامان تفرقه افکنی هفته ی وحدت امسال باشد./این سایت خبری در گوشه ای دیگر از مطلب خود باز هم غلظت تفرقه افکنی خویش را بالاتر برده و یکی از استان های شرقی کشور را مرکز شوریان سنی نامید.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، "وحدت" یکی از اصلی ترین کلیدواژه های ضامن دوام و بقای یک ملت است. ملتی که در درون خود یکپارچگی و قوام کافی و وافی داشته باشد اولا در مقابل توطئه های دشمن بیگانه مصونیت خواهد داشت و دوما مسائل و مشکلات و اختلاف نظرهای داخلی را با قوت و احتمال موفقیت بالاتری برطرف خواهد نمود. از صدر اسلام تا کنون نیز شاه کلید منحوس اکثر مصائبی که بر آخرین و کامل ترین دین آسمانی وارد شده تفرقه بوده است.

سیره ی پیامبر، ائمه ی معصومین، و علمای دین نیز در طول تاریخ همواره بر اولویت دادن وحدت –در زمانی که خطر سوء استفاده ی دشمن بیگانه وجود داشته است- و پرهیز از انجام رفتارهای تفرقه افکن قرار داشته است.

اما همیشه عده ای مغرض با سوء استفاده از احساسات مقدس مردم و با سوء استفاده از جهل آنان به تفرقه افکنی مشغولند. برخی در داخل کشور و همزمان با آغاز هفته ی وحدت، به نام دفاع از مقدسات شیعه به سب و لعن صحابه ی پیامبر مشغول می شوند تا بهانه و دستاویزی باشد برای وهابیت در قتل و کشتار شیعیان بیگناه در مناطق دیگر.



اما علاوه بر مغرضین و جماعت جاهل داخلی، رسانه های بیگانه نیز بر موج حماقت و غرض ورزی مقدس مآبان داخلی سوار شده و بر آتش فتنه می دمند. به نظر می رسد فایننشال تایمز یکی از پیشگامان تفرقه افکنی هفته ی وحدت امسال باشد. این سایت خبری در مطلب امروز (یکشنبه) از مشکلات و ناراحتی های عدیده ی اهل تسنن در ایران خبر داد!! در مغرضانه بودن مطلب فایننشال تایمز همین بس که درست در آغاز هفته ی وحدت به این موضوع پرداخته است.

دروغ های این سایت خبری حتی برای برادران اهل تسنن ایران نیز مضحک و غیرقابل باور است. فایننشال تایمز مدعی است اهل سنت در برخی نقاط ایران مسجد و مدرسه ندارند! این در حالی است که همه می دانند تمرکز اهل سنت در همه جای کشور به یک اندازه نیست و طبیعتا در مکان هایی که تمرکز جمعیتی اهل سنت بیشتر باشد مکان های بیشتری برای عبادات و تدریس علوم خود دارا هستند.



این سایت خبری با نقل جمله ای از یکی از علمای اهل سنت، مدعی شد اگرچه داعش هیچگونه پایگاهی بین اهل سنت ایران ندارد، اما علت تشکیل داعش، بی عدالتی های شیعیان در حق اهل سنت است!

این در حالی است که اکثریت کشورهای مسلمان جهان، سنی نشین هستند. چگونه ممکن است فقط در یک کشور –ایران- به اهل سنت ظلم شود و در کشورهای دیگر گروهی به نام داعش به وجود بیاید ولی در خود ایران پایگاهی نداشته باشند؟!

این سایت خبری در گوشه ای دیگر از مطلب خود باز هم غلظت تفرقه افکنی خویش را بالاتر برده و یکی از استان های شرقی کشور را مرکز شوریان سنی نامید و در سطری دیگر، از انتقاد علمای قم در انتخاب عماد حسینی (سنی مذهب) توسط بیژن نامدار زنگنه به عنوان معاون امور مهندسی وزارت نفت خبر داد! این در حالی است که اشاره به اینگونه اخبار درست در آستانه ی هفته ی وحدت هیچ تعبیری جز تفرقه افکنی نداشته و ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها