کد خبر: ۲۸۳۴۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۴ دی ۱۳۹۳
فريده شجاعي گفت: من عملکرد ماندگاري در اين 7 سال داشتم و مي دانستم که قرار نيست که هميشه در اين سمت باقي بمانم
به گزارش پایگاه 598، شجاعی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: «آقای کفاشیان دو سالی است از من حمایت نمی کند. من مدتی مقاومت کردم .اما فکر می کنم این اتفاق در نهایت به فوتبال بانوان ضربه می زند.»

من قانونی به فدراسیون آمدم

من 7 سال پیش زمانی که به جای خانم سپنجی به فدراسیون آمدم در مجمع بالاترین رای را آوردم. مجمعی که زیر نظر فیفا کار می کرد. همان روزی هم که من انتخاب شدم یک سند راهبردی 8 ساله داشتم که بر اساس آن یک برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی ارائه دادم که خوشبختانه تا امسال که هفتمین سال کار من در فدراسیون است حتی بیشتر از آن هدف گذاری ها به دست آوردیم اما این برای زمانی کبود که من حمایت آقای کفاشیان را داشتم. متاسفانه الان نزدیک دو سالی است که من دیگر حمایت آقای کفاشیان را ندارم همین مساله بسیاری از برنامه های من را تحت تاثیر قرار داد.

یکسال مقابل کفاشیان مقاومت کردم

من دست آوردهای بسیاری به دست آوردم. اما امسال آقای کفاشیان به ناگهان برای تشکیلات ما را منهدم کرد و هر کمیته را به فردی سپرد. این در حالی بود که با وجود اینکه من اختیاری نداشتم. همچنان مسئولیت آنها بر عهده من بود. هر زمان هم که در این مورد با آقای کفاشیان حرف می زدم. او با خنده و شوخی با این موضوع برخورد می کرد و جواب قاطع و درستی به من نمی داد . کار به جایی رسید که من به این نتیجه رسیدم که مقاومت هیچ فایده ای ندارد و بهتر است که بخاطر فوتبال که این همه برای آن زحمت کشیدم، با شرایط کنار بیایم.

بدون استعفای من عامری انتخاب شد

من عملکرد ماندگاری در این 7 سال داشتم و می دانستم که قرار نیست که همیشه در این سمت باقی بمانم و با این موضوع هم هیچ مشکلی نداشتم. اما به روش حضور خانم عرب عامری انتقاد دارم. چون در حالی که من استعفا نداده بودم آقای کفاشیان او را معرفی کرد و انتظار قدردانی و احترام فکر می کنم کمترین توقعی است که هر کسی می تواند داشته باشد. چون من بدون هیچ چشم داشت مالی در این سالها از جان مایه گذاشتم. آقای پورحیدری هم وقتی از این موضوع باخبر شد خیلی نسبت به این برخورد ناراحت شد. برنامه های من هم چون 8 ساله بود تا سال آینده هم همه برنامه ها و 5 اردو برنامه ریزی شده است و چون حمایت آقای کفاشیان هم پشت آنها است حتما نتیجه می گیرند.

پیشنهاد کفاشیان را هنوز نپذیرفتم

البته نباید هم از حق بگذریم که آقای کفاشیان ویژگی های مثبتی هم داشت. مثل اینکه هیچ وقت به من استرس وارد نمی کرد و عقیده خاصی را به من تحمیل نمی کرد. اما بخشی از تصمیم ها فرا سازمانی است و بهتر است که دیگر راجع به آن حرف نزنیم. آقای کفاشیان همچنین از من خواسته که به عنوان مشاور در کنار فدراسیون باشم که هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته ام. اما همچنان در کمیته بانوان AFC ،کمیته بانوان غرب آسیا و کمیته آموزش غرب آسیا مسئولیت دارم که با نظر سنجی در آسیا برنامه ریزی می شود و ارتباطی با سمتهای من در فدراسیون ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها