کد خبر: ۲۸۴۰۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۶ دی ۱۳۹۳
لیونل مسی دقایقی پیش در توییتر، حساب باشگاه چلسی، کورتوآ و فیلیپ لوییز را فالو کرده و در اینستاگرام هم علاوه بر این چند حساب، ویلیان و منچسترسیتی را هم فالو کرد!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،به دنبال آشفته شدن جو باشگاه بارسلونا پس از تأیید محرومیت یک ساله این تیم از خرید بازیکن جدید و اخراج آندونی سوبی‌سارتا از سمت مدیر ورزشی باشگاه، حالا رختکن کاتالان‌ها دچار حاشیه شده است. لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا که یکشنبه شب در بازی خارج از خانه این تیم برابر رئال سوسیه‌داد، در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، روز گذشته (دوشنبه) در تمرینات آبی‌واناری‌ها شرکت نکرد.

 

در همین حال از گوشه و کنار خبر می‌رسد که لوئیس انریکه هم از رویکرد مسی راضی نیست و نمی‌داند که چرا مسی حاضر نشده است در جلسه تمرینی اخیر بارسلونا شرکت کند، آن هم در شرایطی که او این تمرین را به صورت باز برگزار کرد تا هواداران جوان و پرشور بارسلونا بتوانند تلاش ستارگان محبوب خود را ببینند و به آنها برای افزایش تلا‌ش‌های‌شان انگیزه بدهد.


با توجه به این اتفاقات به نظر می‌رسد که فاصله میان فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا و سرمربی اسپانیایی او در حال افزایش است.

 

در همین رابطه لیونل مسی دقایقی پیش در توییتر، حساب باشگاه چلسی، کورتوآ و فیلیپ لوییز را فالو کرده و در اینستاگرام هم علاوه بر این چند حساب، ویلیان و منچسترسیتی را هم فالو کرد!

 

شاید این فالو کردن‌های مسی نشان از جابجایی احتمالی این بازیکن باشد. شاید هم حساب او هک شده باشد و دوستان هکر در حال فالو کردن باشگاه‌های ثروتمند هستند!


باید منتظر ماند و دید طی ساعات بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها