کد خبر: ۲۸۴۱۷۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۱۷ دی ۱۳۹۳
یک نماینده مجلس گفت: با الگو قراردادن اقتصاد مقاومتی و با استفاده از درآمدهای صادرات غیرنفتی، مالیاتی، تملیک سرمایه‌ای می‌توان کسری‌های موجود را جبران و به سمت پروژه‌های عمرانی و تأثیرگذار پیش برویم.
به گزارش پایگاه 598، "میرهادی قره سید رومیانی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت اتکا به درآمدهای غیرنفتی و تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: به پیشنهاد چندتن از نمایندگان مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی و رهایی از بودجه نفتی، کلید تفکر اقتصاد غیرنفتی در مجلس شوراهای اسلامی زده شد.   

وی ادامه داد: متأسفانه نفت تبدیل به بزنگاهی شده که غرب و برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان با دست‌آویز قرار دادن آن منجر به پایین آمدن قیمت نفت شده‌اند لذا تکیه بر اقتصاد غیرنفتی یک ضرورت است.

قره سید رومیانی تصریح کرد: با توجه به اینکه هفتادویک هزار میلیارد تومان از کل بودجه کشور از طریق درآمدهای نفتی است، یعنی کمتر از یک سوم بودجه به نفت اختصاص داده شده است لذا با این رقم بودجه حتی با وجود بستن چاه‌های نفتی می‌توانیم اقتصاد را به طرز شایسته‌ای مدیریت کنیم.   
 
نماینده مردم آذرشهر اسکو در پایان خاطر نشان کرد: باید به سمت جلوگیری از خام فروشی نفت برویم و با الگو قراردادن اقتصاد مقاومتی و با استفاده از درآمدهای صادرات غیرنفتی و مالیاتی و تملیک سرمایه‌ای کسری‌های موجود را جبران کنیم و به سمت پروژه‌های عمرانی و تأثیرگذار پیش برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها