کد خبر: ۲۸۵۰۹۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۲۰ دی ۱۳۹۳
يوونتوس فردا يک بازي بسيار حساس در زمين ناپولي در پيش دارد و براي حفظ صدرنشيني، بايد سه امتياز اين بازي را از آن خود کند.
به گزارش "ورزش سه"، برخی از کارشناسان فوتبال ایتالیا معتقدند که یوونتوس برای رقابت با تیم های بزرگ اروپایی نیاز به جذب یکی دو بازیکن ارزشمند دارد.یوونتوسی که در یک هشتم لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود.
مدیران این باشگاه قصد دارند اسنایدر را از گالاتاسرای به جمع خود اضافه کنند اما مذاکرات، بخاطر مسائل مالی متوقف شده است. ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بازی با ناپولی گفت:" ما هم دوست داریم تا بازیکنان بزرگ را به تیم خودمان بیاوریم اما باید قبول کرد که در ماه ژانویه، خرید بازیکن دشوار است. یا بازیکن خوب زیادی در بازار نیست یا اینکه باشگاه ها خواهان دریافت مبالغ بالایی هستند."

آلگری در مورد دیدار دشوار مقابل ناپولی نیز گفت:" پیروزی بر ناپولی آن هم در زمین خودش هیچگاه آسان نیست. ما 15 سال است که در آنجا پیروز نشده ایم ولی همه چیز برای رسیدن به موفقیت در برابر ناپولی را در اختیار داریم.
ما باید یاد بگیریم که در جریان بازی، تمرکزمان را از دست ندهیم. ممکن است در مقاطعی از بازی،گلی دریافت کنیم یا اینکه تحت فشار قرار بگیریم اما تحت هر شرایطی باید آرامش تیمی حفظ شود.نمی توان هر هفته تغییر تاکتیک داد. یوونتوس یک فلسفه و یک شخصیت خاص به خود را دارد و با همین شیوه مقابل حریفان ظاهر خواهیم شد."

لازم به ذکر است که در روزهای انتهایی سال 2014، یوونتوس در مقابل ناپولی و در ضربات پنالتی، شکست خورد و سوپرجام ایتالیا را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها