کد خبر: ۲۸۵۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۱ دی ۱۳۹۳
سرپرست کميته بانوان فدراسيون فوتبال گفت: شرايط سخت‌افزاري و نرم‌افزاري فوتبال بانوان را به فيفا ارسال مي‌کنيم تا بتوانيم از منابع مالي فيفا براي رشد و گسترش فوتبال بانوان استفاده کنيم.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از تسنیم، الهه عرب عامری، سرپرست کمیته بانوان فدراسیون فوتبال درباره نشستی که با نمایندگان فیفا داشت به سایت فدراسیون فوتبال گفت: نشستی را با مشاوران فیفا درباره طرح توسعه فوتبال بانوان برگزار کردیم و در خصوص امکاناتی که می‌توانیم از فدراسیون جهانی فوتبال برای بانوان بگیریم، به بحث و بررسی پرداختیم.

وی ادامه داد: در این نشست که با حضور ماجد ابوه و حسن مالوش (مشاوران فیفا) برگزار شد، درباره فرم‌هایی که در خصوص اطلاعات و امکانات برگزاری مسابقات لیگ، فستیوال‌ها، دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری است، به بحث و بررسی پرداختیم. قرار شد فرم‌ها و اطلاعاتی که درباره امکانات و شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوتبال بانوان است را به فیفا ارسال کنیم تا در نهایت از منابع مالی فیفا برای رشد و گسترش فوتبال بانوان استفاده کنیم.

سرپرست کمیته بانوان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به منظور ارائه طرح توسعه چهار ساله (2015 تا 2019) فوتبال بانوان به فیفا با کمیته‌های داوران، آموزش، بین‌المللی و مالی نشستی را برگزار کردیم. درباره برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری دروازه‌بانی، بدنسازی بانوان، دوره داوری فوتبال و فوتسال بانوان و دوره دانش‌افزایی فوتبال زیر نظر فیفا برنامه‌ریزی کردیم و مقرر شد پس از بررسی و ارائه برنامه دقیق آن را به فیفا ارسال کنیم تا در نهایت روند رشد را در قسمت بانوان شاهد باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها