کد خبر: ۲۸۵۴۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۱ دی ۱۳۹۳
هادي طباطبايي دروازه‌بان سابق تيم‌ملي معتقد است که عليرضا حقيقي در بازي مقابل بحرين عملکرد بدي نداشت و هر چند که او در اين بازي روي بازيکن بحرين مرتکب خطا شد اما در شرايط بازي بعضي از اتفاقات از دست دروازه‌بان خارج است.
به گزارش پایگاه 598،طباطبایی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: من برخلاف خیلی ها که می‌ آیند سه گلی که داور آفساید گرفت را از جنبه منفی نگاه می‌ کنند می‌ خواهم از یک زاویه دیگر به این مساله نگاه کنم. شما ببینید با وجود اینکه داور گل های ما را مردود کرد، میلی به بردن در بازیکنان ما آنقدر زیاد بود که بیشتر تلاش کردند تا به گل برسند و این مساله روی بازی آنها تاثیر منفی نگذاشت و در نهایت هم ما هم هدفمان رسیدیم.

دو دیدار آینده را با آرامش بیشتری انجام می‌ دهیم

به عقیده من ایران در اولین گام مقابل بحرین با کسب این سه امتیاز گام محکمی را برداشت و باعث شد تا ما بتوانیم با آرامش بیشتری به دیدار دو آینده مان برابر قطر و امارات فکر کنیم. بچه های ما خیلی خوب بودند و بازی را در اختیار داشتند، هر زمان که دلشان می‌ خواست به بازی سرعت می‌ دانند و هر وقت که فکر می‌ کردند لازم است بازی را نگه می‌ داشتند که این نکته مثبتی بود.

اختلاف امارات و قطر سه گل نیست

به جز 10، 15 دقیقه اول که بحرین بازی را در اختیار داشت، در بقیه دقایق بازیکنان ما خوب و با برنامه نشان دادند و توانستند با آرام کردن بازی فشار لازم را به بحرین بیاورند و در نهایت به گل برسند. من برخلاف خیلی ها که فکر می‌ کنند امارات رقیب ما در این گروه است، معتقدم اختلاف امارات با قطر 3 گل نیست. بلکه این شرایط بازی بود که باعث شد امارات به این 4 گل برسد. به طور حتم فکر می‌ کنم که این تیم نمی‌ تواند رقیب ما در این گروه باشد.

انتخاب بهترین بازیکن کار سختی است

علیرضا حقیقی در این بازی عملکرد بدی نداشت اما اگر شرایط بازی طوری شد که او روی بازیکن بحرین خطا کند به عقیده من به این دلیل بود که اتفاقاتی در بازی می‌ افتد که از دست دروازه‌بان خارج است. من فکر می‌ کنم اکثر بچه ها در این بازی خوب بودند. مثل حاج‌صفی، تیموریان، وریا غفوری، پورعلی‌گنجی و فکر می‌ کنم خیلی سخت است که از این میان یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها