کد خبر: ۲۸۵۴۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۲ دی ۱۳۹۳
آیت الله دری نجف آبادی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: وحدت باعث همبستگی و وفاق میان امت اسلامی می شود و لازم است که مسلمانان با بصیرت هر چه بیشتر این وحدت و همدلی را حفظ کنند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک با بیان این که پیشرفت ملت ها در سایه وحدت محقق می شود،‌ خاطر نشان کرد: وحدت اسلامی مهم ترین عامل توانمندی و اقتدار ملل اسلامی محسوب می شود.


آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: در ایران اسلامی همه اقوام و مذاهب اسلامی با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند؛ این مساله نشان می دهد مسلمانان شیعه و سنی با وحدت و اتحاد و برادری می‌توانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و به موفقیت می رسند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسلمانان با وحدت و پیروی از قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) در کنار همدیگر زندگی می کنند و به منظور مقابله با توطئه های دشمنان با آگاهی و هوشیاری در راستای افزایش وحدت و انسجام در دنیای اسلام تلاش می کنند و همچنین مسلمانان باید با وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند.



امام جمعه اراک با تاکید بر این که پایه و اساس دین ما وحدت استٰ تصریح کرد: هر چه همدلی، وحدت و برادری میان ملت‌های مسلمان بیشتر شود می توانیم به پیشرفت ها و موفقیت های فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی برسیم.



وی افزود: وحدت باعث همبستگی و وفاق میان امت اسلامی می شود و لازم است که مسلمانان با بصیرت هر چه بیشتر این وحدت و همدلی را حفظ کنند.


آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: یکی از نمونه های برجسته و بارز وحدت و همدلی مذاهب، جمهوری اسلامی ایران است و کشور عزیزمان به عنوان پرچمدار مقابله با زورگویان عالم، نمونه کاملی از وحدت به شمار می آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها