کد خبر: ۲۸۵۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۲ دی ۱۳۹۳
ابوترابی‌فرد با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در مورد پاسخ کوبنده در مورد کوچکترین تعرض به حریم ایران بیان کرد: یکی از عوامل پاسخ کوبنده به هر تعرضی قدرت دفاعی مبتنی بر فن‌آورهای نوین است و امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت موشکی در منطقه و جهان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم یادواره شهدای کربلای 5 و هفتمین شب شهادت جانباز محمد حسن کولیوند که شامگاه یکشنبه با حضور آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعات و خانواده‌های شهدا در مسجد جامع محمد شهر برگزار شد اظهار داشت: این اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که سبب می‌شود باطل در اندیشه تعرض به جبهه حق نباشد.

نائب رئیس مجلس با اشاره به بسیج امکانات و کمک‌های فراوان حامیان صدام در8 سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: دشمن هیچ مانعی جز اقتدار حق برای خود نمی‌بیند و  دلارهای نفتی از سراسر دنیا با موشک‌ها و بمب‌های شیمیایی همه در کنار هم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهداف امروز دشمن بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با افزایش قدرت خود می‌تواند در مقابل دشمن با اقتدار بایستد.

 ابوترابی‌فرد در مورد عوامل و چرایی اقتدار گفت: دفاع مقدس بهترین مدرسه برای شناخت عوامل افزایش اقتدار یک ملت است و آموزه‌های دینی موید این حقیقت و واقعیت تاریخی است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان نقش رهبری در اقتدار کشور گفت: نخستین عامل در اقتدار سپاه اسلام، فرماندهی مقتدر و هوشمند مبتنی بر ایمان و علم بود و  حرف اول را برای اقتدار یک ملت رهبری و مدیریت ارشد می‌زند.

ابوترابی با اشاره به بی‌کفایتی حاکمان قاجار و ناتوانی آنها در حفظ خاک ایران بیان کرد: شکست‌های پی در پی در دوران حاکمان بی‌خرد قاجار بیش از 50 درصد از جغرافیای ایران را تجزیه کرد و برادران مسلمان  و پاره تن ما را از هم جدا کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری صالح مهمترین فاکتور در اقتدار کشور است، بیان کرد: در این نیم قرن اخیر تنها تحولی که در ایران اسلامی  رخ داده است قرار گرفتن یک شخصیت صالح در هرم رهبری کشور است.

ابوترابی فرد گفت: خدای بزرگ اراده کرده است که ما دربین همه ملل و دول در تمام ادوار جهان از لایق‌ترین، کارآمدترین، عالم‌ترین و صالح‌ترین رهبر برای مدیریت جامعه برخوردار باشیم.

وی با اشاره به  رشادت‌های شهدا در 8 سال جنگ تحمیلی افزود: شهیدانی مانند شهید کولیوند شاگرد مدرسه امام خمینی (ره) هستند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در کنار رهبری صالح ملت وفادار و متعهد به حق و ایستاده به پای آرمان‌ها رمز اقتدار است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد 92 توسط ملت ولایتمدار ایران بیان کرد: 73 درصد با امنیت و اخلاق و ادب کنار صندوق‌های رای حاضر شدید و ایران را در دنیا عزیز کردید و با خلق این حماسه سیاسی به رهبر عالیقدر ایران عزت بخشیدید.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن ملت صالح و هوشمند در کنار رهبری صالح از دلایل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران در آزمون‌های سخت این لیاقت و شخصیت  را در عرصه‌های دشوار به نمایش گذارده است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به جایگاه فاخر ایران در جهان بیان کرد: در ادبیات سیاسی گران‌بهاترین و دست‌نیافتنی‌ترین ثروت نعمت امنیت است و برای بدست آوردن امنیت باید بیشترین هزینه را پرداخت.

وی بیان کرد: امنیت، سرمایه  نایاب و گرانی است  و جمهوری اسلامی ایران این سرمایه گرانبها را در عالی‌ترین سطح در دستان خود دارد و این پاداش خدا به رهبری صالح و ملت وفادار است.

نائب رئیس مجلس با اشاره به ناامنی موجود در منطقه خاورمیانه تصریح کرد: منطقه در آتش حضور آمریکا و متحدین او می سوزد و ملت ایران در اوج امنیت برای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و بحرین امنیت آفرین است.

وی با اشاره به زحمات نیروهای امنیتی ایران در تامین حضور میلیونی زائران ایرانی و شیعیان در کربلا و عراق در اربعین حسینی گفت: در کنار رهبری صالح و مردم وفادار برای رسیدن به قدرت باید قله‌های دانش و مرزهای علم را فتح کرد و بدون دانش و علم هیچ ملتی به قدرت نمی‌رسد.

ابوترابی‌فرد گفت: ملت ایران باید در همه عرصه‌های علمی پیشرفت و پرچمدار دانش در منطقه و جهان باشد و این موضوع راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام دین است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید نماد فن‌آوری‌های نوین باشد، افزود: دستیابی به مرزهای علم و تولید دانش در همه رشته‌ها و تبدیل دانش به فن‌آوری و تجاری‌سازی علم رمز قدرت است.

ابوترابی فرد با بیان ینکه غرب به دنبال سیطره بر کل جهان است،گفت: غرب امروزه سیطره خود بر جهان را با دو بال علم و تکنیک تحمیل می‌کند و با بال‌های دانش و فن‌آوری می‌توان در مقابل او ایستاد.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت: قدرت جمهوری اسلامی سبب مهار قدرت نظامی آمریکا و صهیونیست‌ها و مزدوران آن‌ها در منطقه شده است و اگر مهار نشوند سر ستیز و دشمنی دارند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت و فن‌آوری نظامی می‌تواند دشمن را مهار کند، گفت: صهیونیست‌ها و ارباب‌های آنها نمی‌توانند هزینه تعرض به آسمان‌، دریاها و زمین ایران را برآورد کنند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در مورد پاسخ کوبنده در مورد کوچکترین تعرض به حریم ایران بیان کرد: یکی از عوامل  پاسخ کوبنده به هر تعرضی قدرت دفاعی مبتنی بر فن‌آورهای نوین است و امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت موشکی در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به قدرت ایران در پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی ایران یک قدرت مطرح در منطقه و جهان است و کوچکترین پرنده دشمن نمی‌تواند از حریم هوایی کشورمان با امنیت عبور کند.

ابوترابی‌فرد افزود: امروز آسمان ایران نقطه امن منطقه است و تمام خطوط هوایی خواهان عبور از آسمان ایران هستند و این نشان از قدرت دفاعی ایران دارد که در سایه علم و دانش و فن‌آوری است.

وی با اشاره به لزوم دانش‌افزایی دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی گفت: دانشگاه‌ها باید قله‌های علمی را فتح کنند و قدرت اقتصادی نیز باید مدنظر باشد که یکی از راهبردهای قطعی نظام اسلامی است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه ایران امروز یک قدرت دفاعی و سیاسی در دنیا است، بیان کرد: ایران باید یک قدرت بزرگ اقتصادی به معنی واقعی کلمه باشد و نباید کاهش قیمت نفت کمترین دغدغه و نگرانی در ملت ایران ایجاد کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اوج اقتدار اقتصادی ایران زمانی است که برای اداره کشور احتیاجی به فروش و صادارت حتی یک بشکه نفت نداشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از خام‌فروشی نفت و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی گفت: ما آن روز در اوج اقتدار هستیم که با ظرفیت اقتصادی خود قطرات نفت خام خود را به فرآورده افزوده ده‌ها و گاهی صدها برابر تبدیل کنیم.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه خام‌فروشی نقطعه ضعف ما است، گفت: برای ما ننگ است که ملت ایران نفت خام را بفروشد و کالاهای فرآوری شده از این نفت را با قیمت ده‌ها برابر از آنها خریداری کند.

وی گفت: تمام توانایی‌ها در این زمینه در کشور وجود دارد و عزم و اراده جدی برای خلق اقتصاد مقاومتی مورد نیاز است.

نائب رئیس مجلس با اشاره به استفاده  بهینه از منابع کشور خاطرنشان کرد: منابع کشور باید صرف تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور شود و این موضوع باید مطالبه ملت باشد و این کار قابل انجام است.

وی با اشاره به مقایسه بودجه از سال 74 تا سال جاری گفت: در سال1374 بودجه جاری کشور 25 هزار میلیارد تومان بوده ولی در سال 1393 بودجه به 150هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه مردم برای اداره درست کشور آماده‌اند، گفت: با تزریق پول نمی‌شود کشور را اداره کرد و تزریق پول سبب فساد می‌شود و کشور باید با عقل، علم و تدبیر اداره شود.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت نفت فرصت مناسبی برای انظباط و استفاده درست از منابع است، بیان کرد: تحریم و کاهش قیمت نفت فرصتی برای حرکت درست و انظباط مالی در جهت استفاده درست از منابع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها