کد خبر: ۲۸۵۸۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۳ دی ۱۳۹۳
مهاجم 27 ساله که تنها گلزن تیم ملی در جام جهانی بود، معتقد است که ایران در بازی مقابل بحرین به آنچه می‌خواست رسید و اکنون روحیه بازیکنان هم بالا رفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام ، رضا قوچان‌نژاد که نتوانست در بازی با بحرین گلزنی کند اما هنوز هم جزو امیدهای اصلی کارلوس کی‌روش برای باز کردن دروازه حریفات است.

 

قوچان‌نژاد مدتی با شایعه‌ای دست ‌و پنجه نرم می‌کرد. با آنکه او برای تیم‌ملی بسیار خوب بازی می‌کند و یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار صعود ایران به جام‌جهانی‌ بود، هنوز هستند حاشیه‌ساز‌هایی که برایش شایعاتی درست کنند.

 

بعضی‌ها می‌گویند او به خاطر حضور در جام‌جهانی‌ به ایران پیوست و هدف دیگری نداشت اما همین که او حالا در جام ملت‌ها بازی می‌کند، نشان می‌دهد این شایعه هیچ‌گاه صحت نداشت.

 

وقتی در این باره از خود رضا هم پرسیدیم، پاسخ داد: «مگر من ایرانی نیستم؟ اگر آمدم، به عشق کشورم ایران بود. نه من، بلکه اشکان و دیگر بازیکنانی که آمدند. برای ما جام‌جهانی‌ یا جام ملت‌ها یا بازی‌های دوستانه فرقی ندارد.»

 

وی تاکید کرد: «وظیفه داریم همیشه در کنار تیم‌ملی ایران باشیم. ما ایرانی هستیم و این حرف‌ها به هیچ‌وجه درست نبود.»

 

قوچان نژاد درباره برد مقابل بحرین گفت: «خدا را شکر که توانستیم گام اول را محکم برداریم و به یک پیروزی خوب و روحیه بخش رسیدیم. از حالا هم فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

 

وی در خصوص هواداران ایرانی حاضر در استرالیا هم گفت: «به نظرم این هواداران ایرانی بودند که به ما انرژی دادند. آنها با تشویق‌هایی که انجام دادند، انرژی همه ما بازیکنان را زیاد کردند و باید تشکر ویژه‌ای هم از آنها داشته باشم.»

 

وی در خصوص نکات تاکتیکی تیم ملی یادآور شد: «نمی‌خواهم در مورد مسائل تاکتیکی صحبت کنم. ما امروز جلسه خوبی داشتیم و در مورد دیدار با قطر صحبت شد. بازیکنان انگیزه زیادی دارند و دوست داریم در این دیدار یک برد شیرین را به دست بیاوریم که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.»

 

مهاجم تیم ملی در خصوص شکست 4 بر یک قطر مقابل امارات، تصریح کرد: «ما به این مسائل کاری نداریم که قطر 4 گل خورده است. به تیم خودمان نگاه می‌کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم. اینکه قطر شکست پرگلی را متحمل شده انگیزه بازیکنان آنها را بیشتر می‌کند و دوست دارند که به برتری برسند. این مسائل باعث می‌شود که فشار روی آنها زیاد باشد اما ما بدون توجه به همه این مسائل فقط کار خود را انجام می‌دهیم.»

 

قوچان‌نژاد در مورد سه گلی که ایران در دیدار مقابل بحرین به ثمر رساند و آفساید اعلام شد، گفت: «البته یکی از آنها درست بود. امیدوارم در بازی با قطر این عدم گلزنی را هم جبران کنم.»

 

مهاجم تیم ملی درباره حضور در فینال جام ملت ها اظهار داشت: «از حالا زود است بخواهیم درباره حضور در فینال صصحبت کنیم. ما فقط یک برنامه در تیم ملی داریم و آن هم این است که بازی به بازی فکر کنیم و پیش برویم. ابتدا باید از مرحله گروهی به سلامت و با قدرت عبور کنیم و بعد به بازی‌های دیگر بیاندیشیم.»

 

خواستیم از او قول قهرمانی در صورت حضور ایران در فینال را بگیریم که او پاسخ داد: «نمی‌توانم قول بدهم. من هم مثل سایر بازیکنان تیم ملی برای موفقیت ایران تلاش می‌کنم اما قولی نمی‌دهم. گلزنی در بازی فینال رویایی است و شاید برای یک بازیکن بهترین اتفاق زندگی‌اش باشد و قطعاً برای من هم همینگونه خواهد بود اما قول دادن کار بسیار سخت‌تری است.»

 

قوچان نژاد درباره تیم باشگاهی اش هم تصریح کرد: «در حال حاضر که به این مسائل فکر نمی‌کنم و تمرکزم فقط روی تیم ملی است. بعد از جام ملت‌ها باید ببینیم چه می‌شود. من با باشگاه چارلتون قرارداد دارم اما اکنون به صورت قرضی به الکویت آمده‌ام. هر وقت کارم با الکویتی‌ها تمام شد همه چیز مشخص می‌شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها