کد خبر: ۲۸۶۳۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۴ دی ۱۳۹۳
گزارشگران مسابقات فوتبال در شبکه سه و شبکه ورزش برد ايران مقابل قطر را پيش بيني کردند.
به گزارش "ورزش سه"، عادل فردوسی پور، رضا جاودانی، محمد سیانکی، محمدرضا احمدی و پیمان اسدیان 5 چهره ای هستند که به سئوال ما درباره نتیجه و گلزن احتمالی پاسخ دادند.


عادل فردوسی پور: 2 ـ یک می‌بریم
عادل فردوسی پور گزارشگر شبکه سه و تهیه کننده برنامه نود، این بازی را 2 ـ یک به سود ایران پیش‌بینی می‌ کند. وقتی از عادل سوال می‌ کنیم چه کسی گل می‌زند با کمی خنده و مکث جواب می‌ دهد: شاید جواد نکونام و اشکان دژاگه.

جاودانی: یکی از هافبک ها گل می‌ زند
رضا جاودانی تهیه کننده برنامه ویژه جام ملت های آسیا، در پاسخ به سوال پیش‌بینی نتیجه با لبخند می‌گوید: اگر می‌ توانستم پیش‌بینی کنم وضعم خیلی بهتر بود ... او زیربار پیش‌بینی نتیجه نمی‌ رود اما می‌گوید: یکی از گلزن های ایران از خط هافبک خواهد بود. وقتی اصرار می‌ کنیم، مقاومتش می‌ شکند و می‌ گوید: 2 ـ صفر می‌ بریم.

اسدیان: یک هیچ با گل قوچان نژاد
پیمان اسدیان مجری بخش های خبری ورزش در شبکه خبر عقیده دارد ایران با یک گل این بازی را به سود خود تمام می‌ کند. او در پاسخ به این سوال که گلزن بازی کیست خیلی جدی جواب می‌ دهد: به نظرم قوچان نژاد گل خواهد زد.

سیانکی: به امید برد 3 گله
محمد سیانکی گزارشگر شبکه سوم سیما خوشبین ترین گزارشگری است که با او حرف می‌ زنیم. او نتیجه بازی ایران و قطر را 3 بر صفر به سود ایران پیش‌بینی می‌ کند و می‌گوید: به نظر من قوچان نژاد 2 گل و دژاگه یک گل به قطر می‌ زنند. ما هم امیدواریم که همین طور باشد.

احمدی: خفیف می‌بریم
محمدرضا احمدی گزارشگر بازی های فوتبال با همان انرژی همیشگی تلفن را برمی دارد و پاسخ سوالات ما را اینطور می‌ دهد: احتمال می‌ دهم یک برد خفیف به دست بیاوریم. به نظر من نهایتا با اختلاف 2 گل قطر را خواهیم برد. در بازی اول که قطر 4 گل خورد، دروازه بانشان خیلی اشتباه کرد و فکر نمی‌ کنم این بار این اتفاق بیافتد. متاسفانه قطر همیشه مقابل ایران دو برابر انگیزه دارد و طبیعتا فردا دست و پا بسته رویاروی ما قرار نمی‌ گیرد. در بازی با امارات قطری ها فکرش را هم نمی‌ کردند با اختلاف سه گل ببازند. وقتی از او در مورد گلزن احتمالی بازی فردا سوال شد گفت: من فکر می‌ کنم رضا قوچان نژاد در بازی فردا پایش به گلزنی باز می‌ شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها