کد خبر: ۲۸۶۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۵ دی ۱۳۹۳
دو تيم يوونتوس و ورونا، امروز در ورزشگاه يوونتوس آره‌نا شهر تورين به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598، با وجود اینکه 20 فصل است بیانکونری در کوپا ایتالیا قهرمانی به دست نیاورده ولی شاگردان آلگری در خانه برای صعود به مرحله ی بالاتر تلاش می‌کنند.

یوونتوس

20 سال از اخرین قهرمانی یووه در کوپا ایتالیا می‌گذرد و بانوی پیر، سالهاست منتظر قهرمانی دهم به سر می‌برد. شاگردان آلگری، شانس خوبی برای شکستن طلسم و قهرمانی در این جام دارند. آنها در خانه به مصاف ورونا خواهند رفت و این در حالیست که در 8 بازی اخیرشان مقابل ورونا در خانه، متحمل شکستی نشده اند. بیانکونری ها در 5 بازی اخیرشان، 2 تساوی، 1 شکست و 2 پیروزی به دست آورده اند که مطمئنا مطلوب مربی و مدیران باشگاه نخواهد بود. با این حال، یووه تنها یک شکست در سری آ در طول این فصل تجربه کرده که مقابل جنووا بوده و همچنین در سوپرکاپ ایتالیا و در ضربات پنالتی مقابل ناپولی مغلوب شد.

ورونا

شاگردان آندرئا ماندورلینی در حالی پا به این دیدار می‌گذراند که در 5 بازی اخیرشان، 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده اند. بر خلاف یووه که اولین دیدارش در این رقابت‌ها را برگزار می‌کند، ورونا در مراحل پیشین موفق شده کرمونسه و پروجا را از پیش رو بردارد و با اعتماد به نفس پا به این دیدار خواهد گذاشت. با این حال، در 5 بازی اخیر دو تیم، یووه 4 پیروزی کسب کرده و دیگر دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها