کد خبر: ۲۸۶۷۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۷ دی ۱۳۹۳
تحولات رخ داده در سرويس ورزشي يکي از خبرگزاري ها با موضع گيري جالب اهالي رسانه مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، امروز قرار است در سالن باغ موزه تالار قصر و به منظور تجليل و تقدير از زحمات 14 ساله مصطفي لشگري مدير سابق اداره اخبار ورزشي ايسنا مراسمي برگزار شود.
در اين مراسم جمعي از چهره‌هاي ورزشي از جمله مسئولان کميته ملي المپيک، چهره‌هاي شاخص و قهرمانان رشته‌هاي مختلف ورزشي،‌ مديران رسانه‌هاي ورزشي، روساي برخي فدراسيون‌ها و افرادي همچون عادل فردوسي‌پور، علي کفاشيان، کيومرث هاشمي، محمد دادگان، مصطفي هاشمي طبا، محسن مهرعليزاده، محمد علي‌آبادي، امير عابديني، محمدرضا داورزني، امير حاج رضايي و تعدادي از فعالان عرصه ورزش کشور حضور خواهند داشت.

اهالي رسانه با برگزاري اين مراسم سعي کردند به تحول اخير در ايسنا که گفته مي شود با نفوذ چهره هاي دانشگاهي وزارت ورزش و به خاطر مصاحبه هاي اخير ايسنا با چهره هاي ضد وزارت ورزش انجام شده، واکنش نشان دهند و مقابل اين رويه جديد موضع گيري کنند.

پيش از اين نيز يکي از کارمندان وزارت ورزش که در سيما نيز فعاليت دارد پس از انتقاد از وزارت در برنامه اي تلويزيوني، از شغل خود کنار گذاشته شد.

اين براي نخستين بار نيست که اهالي رسانه به خاطر انتقاد از مسئولين با خطر از دست دادن شغل خود مواجه مي شوند و مايه تاسف است که اين رويه همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها