کد خبر: ۲۸۷۰۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
پژمان جمشيدي بازيکن سابق تيم‌ملي از بازي امارات خاطرات جالبي دارد. او که در دوره مربيگري بلاژويچ در بازي رفت ستاره ايران بود در بازي برگشت خيلي زود از بازي اخراج شد.
به گزارش "ورزش سه" جمشیدی که حالا بیشتر درگیر بازیگری و تئاتر شده است قبل از بازی سرنوشت ساز ایران مقابل امارات در این باره صحبت می‌ کند:

برای قهرمانی باید یک درجه قوی تر شویم
تیم قطر خیلی خوب بود اما ایران برتر از آنها بود و توانست پیروزی را از آن خود کند. اما به نظر من برای قهرمانی در جام ملت ها باید یک درجه از اینکه هستیم بهتر باشیم. نکته قابل ذکر در تیم ما این است که وقتی گل می‌ زنیم به خوبی هم از گل دفاع می‌ کنیم و هم چشم به گل های بعدی داریم. البته هنوز تصوری نداریم که وقتی تیم ایران گل اول را دریافت کند چه اتفاقی می‌ افتد.

بازیکن تاثیرگذار کم داریم
فوتبال ما الان پر از ستاره است اما واقعیت این است که نسبت به دهه های قبل در فوتبالمان فوق ستاره ای دیده نمی‌ شود. خیلی از بازیکنان ما می‌ توانستند تعیین کننده نتیجه بازی باشند اما امروز این را در فوتبال ایران نمی‌ بینیم. اما مثلا در تیم‌ملی کی‌روش ستاره های ما را در قالب سیستم و تاکتیک می‌ چیند و همین باعث شده تیمی یکدست را شاهد باشیم.

چه چیزی به کی‌روش داده ایم که انتظار معجزه داریم؟
آقای کی‌روش مربی خوبیست، ما هیچ مربی خارجی ای نداشتیم که انقدر بچه ها از او حساب ببرند و هیچ حاشیه ای در تیم به وجود نیاید. به هر حال ایشان همانند خیلی از مربیان با کلاس دنیا تاکتیک های دارد که با توجه به توانایی های تیمش آنها را به اجرا درمی آورد. واقعیت هم این است که ما چیزی به وی ندادیم، حالا با این شرایط و پشتیبانی ضعیف از تیم‌ملی نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان مثلا تا دقیقه پانزده سه گل بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها