کد خبر: ۲۸۷۳۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۸ دی ۱۳۹۳
منچسترسيتي و آرسنال، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598،توپ‌چی ها در چند سال اخیر مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه نگرفتند و آرسن ونگر امیدوار است این روند دچار تغییر شود.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با کسب 47 امتیاز از 22 بازی در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند. با یک بازی بیشتر، چلسی 5 امتیاز اختلاف با سیتی ایجاد کرده و شاگردان پیگرینی برای جبران این اختلاف امتیاز، باید در بازی امروز نتیجه بگیرند. در 5 بازی اخیر، سیتیزن ها 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و خالا این دیدار می‌تواند مهم ترین بازی این ماه سیتی محسوب شود. 5 بازی اخیر بین دو تیم، با 2 پیروزی از سوی آرسنال، یک پیروزی از سوی سیتی و 2 تساوی همراه بوده است. سمیر نصری و ادین ژکو مصدومین سیتی هستند و یحیی توره و ویلفرد بونی به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر در حال حاضر با کسب 36 امتیاز از 21 بازی در رده ی ششم جدول لیگ برتر قرار دارند. آرسنال روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و نتایج ضعیف در اوایل فصل را به خوبی جبران کرده است. در حقیقت آنها در 5 بازی اخیر، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند که تنها شکست آنها به دیدار مقابل ساوتهمپتون باز می‌گردد. الکسیس سانچز، ستاره ی این روزهای آرسنال با به ثمر رساندن 12 گل د 7 پاس گلی که داده، در 19 گل تاثیر مستقیم داشته که از این حیث، از همه ی بازیکنان شاغل در لیگ برتر عملکرد بهتری داشته است. متیو دبوشی، میکل آرتتا، دنی ولبک و جک ویلشر، مصدومین آرسنال هستند که به این بازی نخواهند رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها