کد خبر: ۲۸۷۳۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۸ دی ۱۳۹۳
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با قبول استعفای مصطفی کریمیان اقبال، با صدور حکمی خسرو پیری را به عنوان سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری منصوب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با قبول استعفای مصطفی کریمیان اقبال، با صدور حکمی خسرو پیری را به عنوان سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری منصوب کرد.
 
در حکم انتصاب وحید احمدی خطاب به پیری آمده است: انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان و  بهره گیری از آرای صاحبنظران و متخصصان و  با برنامه ریزی منسجم در چارچوب برنامه‌ها، قوانین و جایگاه تشکیلاتی مصوب وظایف آن مدیریت را به انجام رسانید.
 
احمدی تاکید کرده است: بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی ، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و نیز جلب همکاری همه مدیران و کارکنان گرامی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان ایفا کنید.
 
گفتنی است، پیری دارای درجه دکتری بیوتکنولوژی گیاهی است و ریاست دانشگاه‌های ایلام و لرستان، ریاست پارک علم و فناوری همدان ، نماینده علمی و سرپرست دانشجویان خارج از کشور (حوزه فرانسه)، سرپرستی بنیاد نخبگان استان همدان ، دبیری  هیئت امنا و کمیسیون دائمی منطقه پنج فناوری کشور از جمله سوابق اجرایی وی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها