کد خبر: ۲۸۷۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، بسیج مدرسه علمیه معصومیه(س) قم درباره وقایع دیروز بیاینه ای صادر کرد.

قال الله الحکیم : ((  اذن للّذین یقاتلون بانّهم ظلموا و انّ الله علی نصرهم لقدیر ))

ملت ایران تاکنون فراز ونشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته وجنبش های دینی و حرکت های مردمی با اشکال خاص خود همواره در تاریخ معاصر ایران نقش آفرین بوده است. در میان تاریخ ایران کم نبوده است روزهایی که این سرزمین آماج نیرنگ ها و سیاست های تماما مکر و نیرنگ روباه ها و کفتارهای عرصه بین الملل قرار گرفته است و ما همواره در این میان دیده ایم فداکاری های بسیاری از جونان این این مملکت را با بذل جان و معامله خون.

آن روز که امام با نفس مسیحایی اش برخاست توده های عظیم مردم به حرکت در آمدند تا عوامل و مقرهایی که مرکز هدایت و فرماندهی دزدان قداره بند و گرگهای در لباس دوست بودند را در هم شکنند وابهت کاذب مستکبران عالم را لگدمال و لجن مال کند. دیدیم که تشخیص صحیح نسل اولی ها فرزندان امام روح الله در کوران تبلیغات گمراه کننده و زد وبند های سسیاسیون غیر انقلابی چگونه قدرت های مستکبر و هم مشربهای داخلی آنها را به انزوا کشاند و می بینیم که با الگوگیری از آن حرکت انقلابی چگونه دام هایی که صیاد استعمار با جاذبه های نفسانی با عناوین مختلف از گروههای انحرافی دینی تا مکاتب فکری مادی پهن کرده بود تا مراکزی که استعداد حرکت و جنیبش اسلامی واقعی دارند از خط سیر جوانان دور نگه داشته شوند، مانع حرکت طوفانی جوانان منطقه نشد و دست نشاندگان و هم پیالگان صهیونیست ها و استکبار در امواج سهمگین مردم مسلمان غرق شدند.

برای مردم ایران مثل روز روشن است که در تمامی این سالها و این اتفاق ها دولت انگلیس این استعمار گر پیر که امروز خرفت هم شده است تمام سعی خود را به کار برده است تا در دشمنی با مسلمانان و مردم عزیز ایران از شیطان بزرگ آمریکا عقب نماند.

 دولت انگلیس درنده ای است که گاه خصلت حمله کنندگی پیدا می کند گاه خصلت کفتاری و لاشه خواری و این هارا منافع نامشروع او معین می کند و به همین دلیل هر چند که این دولت در تمامی سیاست ها همراه آمریکا بوده اما کمتر با اقدام عملی ملت ایران مواجه شده است.

ملت ایران از ابتدای انقلاب با ب روابط دیپلماتیک را بر اساس اصول انسانی و حسن معاشرت ملتها و دولتها بر روی همه کشورهای قانونی جهان باز گذاشت،اما شیطان بزرگ به سبب خوی شیطانیش سفارتخانه را به پایگاه جاسوسی تبدیل کرد و شد آنچه شد...

دولت انگلیس هم بجای پایبندی به معاهدات دیپلماتیک و عدم دخالت در مسائل داخلی کشورها بنابر خوی استکباری و استعماری لحظه ای از دشمنی با ملت ایران کوتاه نیامده و همواره سر کبک خود را در برف فرو برده و خواهان روابط سیاسی با دولت ایران بوده است.

راستی دشمنان ملت ایران در پس روابط دیپلماتیک دنبال چه موضوعی هستند؟

آیا غیر از این است که قرار است سفارتخانه انگلیس اتاق فرماندهی حرکت هایی باشد که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سازماندهی شده و میشوند؟ آیا نقش سفارتخانه انگلیس و دولت این کشور در فتنه 88 قابل انکار است؟

این صدای اماممان خامنه ای است که در گوشمان طنین انداز است:

"من عرض مى‏كنم: اگر ملت ايران، بغض و نفرت از دولت انگليس را از دل خود پاك نكرده باشد و پاك نكند، حق دارد و به نظر هر عاقلى هم، حق با ملت ايران است. كارى كه انگليسيها با مردم ايران كردند و بلايى كه بر سرِ اين ملت آوردند، هيچ‏وقت از يادها نخواهد رفت. اينان كه امروز در گوشه‏اى از دنيا نشسته‏اند و عليه ملت و دولت ايران حرفهاى مغرضانه و بى‏محتوا مى‏زنند، يادشان رفته است كه اين دولت ظالم با ملت ايران چه كرد."

صدایی که یادآورکلام پیر و مرادمان خمینی کبیر است که می گفت:

"انگلیس از آمریکا بدتر،آمریکا از انگلیس بدتر،شوروی از هر دو بدتر،همه از هم بدتر،همه از هم پلیدتر..."

دشمنان ایران اسلامی از آنجا که به فتنه 88 امید بسته بودند رنگ و ریا را کنار گذاشتند و تمام قد در عرصه حاضر و ظاهر شدند؛ این از برکات فتنه بود که چون جنگ تحمیلی دوستان و دشمنان ملت ایران را بهتر و شفاف تر نشان داد.

انتظار ملت انقلابی ایران این بود که در همان زمان از جانب دولت و مجلس محترم جواب درخوری به این دشمنان یاوه گو داده شود، اما مع الاسف...

اکنون پس از دوسال از گذشت جریان فتنه و حرکت تاریخی ملت ایران در 9 دی و برملا شدن دست سرویس های جاسوسی این کشورها در ترور دانشمندان هسته ای کشورمان ،نمایندگان انقلابی مجلس هشتم، طرح کاهش روابط دیپلماتیک با انگلیس را با رأی بالایی تصویب کردند.

اما آیا این طرح برای تسکین قلب داغدار خانواده های شهیدان و جانبازان فتنه 88 و مردم انقلابی ایران کافی است؟

ما طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه قم با استعانت از روح شهدای بسیجی طلبه و دانشجو ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای بر نکات زیر تأکید می کنیم:

1- ضمن تقدیر و حمایت از اقدام نمایندگان مجلس در تصویب طرح کاهش روابط با دولت انگلیس بیان میداریم که این طرح در جواب دشمنی این کشور با ملت ا یران و نقش آن در منطقه در دشمنی با مسلمانان کافی نمی باشد و خواستار آنیم که در طریق استراتژی جدید ارائه شده از سوی مقام عظمای ولایت که "تهدید را با تهدید پاسخ می دهیم" حرکت کنیم.

2- اقدام جوانان انقلابی ملت ایران و شاگردان مکتب استادان شهید شهریاری و محمدی در تسخیر سفارتخانه ی روباه پیر انگلیس در سالروز شهادت دکتر شهریاری بر خواسته از روحیه ی انقلابی ایشان بوده و نشان از آن دارد که صبر ملت ایران در برابر ستمگری ها و فریبکاری های سردمداران انگلیس لبریز شده است.

3- تمامی جوانان انقلابی در دانشگاهها و حوزه های علمیه گوش به فرمان و چشم به اشاره مولا و مقتدایشان نایب الحجه ولی امر مسلمین و آزادگان جهان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای دارند و هرگاه ایشان اشاره ای بنمایند تا آزادسازی قدس هم پیش میروند و از بذل جان و مال و آبرو هیچ ابایی ندارند.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۵
به نظر من کار نسنجیده ای بود
پاسخ
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
سلام هر گردی گردو نیست. هر تسخیرسفارتی مثل تسخیر سفارت امریکا نیست .در ان زمان دولت باحزب الله نبود و گوش به حزب الله نمی داد لذا اون اتفاق افتاد و خوب هم بود ولی الان مجلس در صدد حل مسئله از طریق قانونی بود که هزیننه بین المللی هم نداشت و کار دانشجوها یا ساده انگارانه بود یا فریب انها از طرف دشمنان بود...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
استاد اقا برايشان نوشته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها