کد خبر: ۲۸۸۰۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۳۰ دی ۱۳۹۳
مهدي دغاغله بازيکن تيم پرسپوليس معتقد است که تعطيلات طولاني ليگ باعث شد تا درخشان بتواند تفکرات خودش را به پرسپوليس القا کند.
به گزارش پایگاه 598،دغاغله در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: من در اردوی پرسپولیس در امارات خیلی سخت تمرین کردم. برای دور برگشت خیللی انگیزه دارم که خودم را نشان دهم. اما خب در نهایت هر چه نظر آقای درخشان باشد.

5 گل زدیم،10 گل نزدیم!

اردوی امارات بد نبود. ما در آنجا دو دیدار دوستانه انام دادیم. اولین بازی ما با تیم بنیادکار ازبکستان بود که تیم حرفه ای و با قدرتی بود. بازی دوم ما اما با یک تیم نسبتا ضعیف ود که درست است که ما 5 تا گل به این تیم زدیم، اما 10 گل را هم نزدیم. یعنی اینقدر موقعیت داشتیم و نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

درخشان تفکرات خودش را به تیم القا کرد

آقای درخشان 50 روز وقت دارد. همین تعطیلات هم فرصت خوبی بود که آقای درخشان که از ابتدای فصل با پرسپولیس نبود بتواند تفکرات خودش را در تیم جا بیندازد. به عقیده من در دور برگشت تیمی موفق می شود که بتواند از اشتباهات حریف نهایت استفاده را بکند. با توجه به اینکه تیمهای بالای جدول هم اختلاف امتیاز کمی با هم دارند پرسپولیس شانس زیادی برای بهتر کردن جایگاه خودش در جدول دارد.

با جانم برای پرسپولیس بازی می کنم

من شخصا تمام تلاشم را در اردوی امارات کردم که بتوانم دوران بدنسازی را با بهترین شکل پشت سر بگذارم. با تمام جان و توانم هم برای پرسپولیس مایه می گذارم دیگر این نظر آقای درخشان است که از من استفاده کند. در اردوی امارات من گل نزدم اما فکر می کنم همه چیز به گل زدن نیست. من تا جایی که که بتوانم تمام سعی ام را برای پرسپولیس انجام می دهم.

تیم ملی زیرکانه بازی می کند

من بازی های تیم ملی را در اردوی امارات بازهای تیم ملی را دنبال می کردیم. به عقیده من ایران زیرکانه بازی می کند. یه بازی ، سه برد. اگر همینطور پیش برویم. قهرمانی هم دور از دسترس نیست. امیدورام که بعد از سالها این اتفاق بیفتد و تیم ملی ما با جام به ایران برگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها