کد خبر: ۲۸۸۱۵۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۳۰ دی ۱۳۹۳
تجمع تعدادی از سهامداران بورس که قرار بود ظهر امروز در جلوی تالار حافظ برگزار شود، برگزار نشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ سهامداران و فعالان بازار سرمایه از ابتدای هفته برای تجمع در جلوی تالار حافظ تهران و تالار بورس شهرستان‌ها به تبلیغ و انتشار فراخوان در فضای مجازی از جمله وایبر، تلگرام و فیس‌بوک پرداخته بودند اما این تجمع برگزار نشد.

در این گروه‌های مجازی عده‌ای موافق این تجمع و عده‌ای مخالف این تجمع بودند که به نظر می‌رسد با وساطت افراد با تجربه این برنامه لغو شده است.

به گفته فعالانی که برای برگزاری این تجمع برنامه‌ریزی کرده بودند هدف از تجمع اعتراض به برخی سیاست‌های اقتصادی دولت بود.

با این حال سهامدارانی که امروز در تالار حافظ حضور داشتند این نوع فراخوان‌ها را عادی عنوان کردند و از سوی دیگر عده زیادی از سهامداران اصلا از برگزاری تجمع خبر نداشتند و عده‌ای هم می‌گفتند شاید به جای ساعت 12‌، 12 و نیم برگزار شود که البته در نهایت برگزار نشد.

یکی از سهامداران با سابقه بازار بورس به اقتصادی نیوز می‌گوید: 20 سال است که در بورس فعال هستم و نوسانات بازار و منفی شدن سهام را در حالت بدتر از این اوضاع هم دیده‌ام. کسی که وارد بازار سرمایه می‌شود باید صبر بیشتری داشته باشد و از نوسانات بازار عصبانی نشود.

وی افزود: افرادی که در فضای مجازی این تجمعات را برنامه‌ریزی می‌کنند از واقعیت بازار دور هستند. این افراد باید بدانند که با قهوه خوردن و برنامه‌ریزی‌های اینترنتی نمی‌توانند فعالیت مثبتی در بازار سرمایه داشته باشند و اگر هم این تجمع برگزار می‌شد قوای قهریه باید با آنان برخورد می‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها