کد خبر: ۲۸۸۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
طی بیانیه اعلام شد:
محمد اشرف غنی تا دو روز پیش تنها رئیس جمهوری ملل اسلامی بود که پس از انتشار دوبارۀ کاریکاتور پیامبر اسلام را در مجلۀ موهن شارلی ابدو ین اقدام را محکوم نمود که در همین خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از موضوع‌گیری به‌موقع رئیس‌جمهور افغانستان در محکومیت اقدام هتاکانه مجله فرانسوی به‌ عنوان نخستین رئیس‌جمهور ملل مسلمان قدردانی کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان تا دو روز پیش تنها رئیس جمهوری ملل اسلامی بود که پس از انتشار دوبارۀ کاریکاتور پیامبر اسلام را در مجلۀ موهن شارلی ابدو ین اقدام را محکوم  نمود که در همین خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات مستکبران از موضوع‌گیری به‌موقع رئیس‌جمهور افغانستان در محکومیت اقدام هتاکانه مجله فرانسوی به‌ عنوان نخستین رئیس‌جمهور ملل مسلمان قدردانی کرد.



در این بیانیه آمده است: بار دیگر اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی قلوب مسلمانان عالم را آزرده و فریاد خشم و انزجار از استکبار جهانی را در سراسر جهان طنین‌انداز کرده است.

توهین مجله شارلی‌ابدو به ساحت مقدس رسول اعظم(ص) و حمایت دولت‌های غربی و صهیونیستی از این موضوع به بهانه آزادی بیان، چهره منحوس مستکبران را برای آزادگان عالم نمایان‌تر ساخته است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: حمایت دولت فرانسه از این نشریه و در مقابل اقداماتی همچون جلوگیری از نشر کتب با موضوع هولوکاست و یا وضع قوانین بر ضد حجاب زنان، نمونه کوچکی از تناقضات آشکار مدعیان آزادی و اثبات فریب کاری آنان است.

تمامی اعمال بی‌خردانه دشمنان از تشکیل گروهک‌های تروریستی با الفاظ اسلامی تا حادثه اخیر در فرانسه، نقشه‌های شوم صهیونسیت جهانی را نشان می‌دهد که با مدیریت دولت‌های غربی درصدد نشان دادن چهره‌ای افراطی از مسلمانان و جلوگیری از شنیدن صدای اسلام ناب محمدی، تنها آئین رهایی‌بخش انسان‌ها از چنگال ظلم، جور و نفاق است؛ غافل از اینکه به بیان رهبر فرزانه انقلاب این حرکات مذبوحانه، نشانه عظمت و اهمیت خیزش بیداری اسلامی و بشارت‌دهنده رشد روزافزون آن است.

این بیانیه تصریح می‌کند: دشمنان اسلام باید بدانند که خاک‌پاشی بر آفتاب از روشنایی و پرتوی آن نمی‌کاهد و اتحاد بیش از پیش پیروان آن را در پی خواهد داشت. ما دانشجویان بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه ضمن تشکر از مردم عزیز کشورمان به‌خاطر حضور گسترده در تجمعات روزهای گذشته بیان می‌داریم اگر چه با دهان نجس سگ دریای بی‌کران عشق و محبت پیامبر عزیزمان آلوده نمی‌شود، اما آماده هستیم تا با فرمان رهبر معظم انقلاب، دهان سگان را خرد کرده و جهان و جهانیان را از شر غده سرطانی اسرائیل رها سازیم.

این بیانیه تاکید می‌کند: ما همه جهاد مغنیه‌هایی هستیم که با شنیدن خبر شهادت برادرانمان در خطوط دفاعی مقاومت، نفس و خون تازه‌ای در رگ‌هایمان جوشش می‌کند. اهانت به پیامبرمان و یا ترور و ریختن خون عزیزانمان، لحظه‌ای چراغ مبارزه و آرزوی نابودی اسرائیل را در دل‌هایمان کم‌فروغ نخواهد کرد. حوادث تاریخ همواره محک خوبی برای تشخیص حق از باطل بوده است.

دلدادگان واقعی به حقیقت هرگز در برابر ستمگران سکوت نخواهند کرد، حتی اگر به قیمت از دست دادن جان و مال و عزیزانشان باشد. تاریخ ثابت کرده که حق همواره پیروز است و ساکتان همچون بازماندگان غافله عاشورا ننگ همیشگی را به‌همراه خواهند داشت.

این بیانیه می‌افزاید: در پایان از موضوع‌گیری به‌موقع رئیس‌جمهور افغانستان در محکومیت اقدام هتاکانه مجله فرانسوی به‌عنوان نخستین رئیس‌جمهور ملل مسلمان قدردانی می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
واقعا با این وضعیت مسولین وزارت خارجه و دولت محترم تا چند وقت دیگه باید برای دفاع از اسلام و انقلاب باید دنبال ریس جمهور های دیگه باشیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها