کد خبر: ۲۸۸۹۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
بعد از نماز جمعه و در پاسخ به توهین نشریه فرانسوی صورت گرفت
میلیون‌ها نمازگزار ایرانی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور با ندای «لبیک یا رسول‌الله» ضمن اعتراض به اقدام موهن نشریه فرانسوی و تمامی حامیان استکباری آن، عشق و ارادت خود را به پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) یک‌صدا فریاد زدند.

امروز میلیون‌ها نمازگزار ایرانی بعد از اقامه نماز جمعه با ندای «لبیک یا رسول‌الله» اعتراض خود را به نشریه فرانسوی توهین کننده به پیامبر اسلام و همه عوام استکبار نشان دادند و یک صدا فریاد زدند ما عاشق محمدیم، این خروش میلیونی با همراهی تمامی ادیان و اقلیت‌ها در کشور همراه بود و وحدتی بی‌نظیر را به تصویر کشید.

ندای «لبیک یا رسول‌الله» در یزد طنین‌انداز شد


ندای مقدس «لبیک یا رسول‌الله» امروز همزمان با سراسر کشور در سراسر استان یزد طنین‌انداز شد.

مردم ولایتمدار، مومن و متعهد دارالعباده یزد امروز پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه همزمان با مردم سراسر کشور و مسلمانان جهان راهپیمایی کردند و ندای «لبیک یا رسول‌الله» را در همه نقاط این استان طنین‌انداز کردند.

مردم یزد امروز در واکنش به اقدام ننگین و شرم‌آور نشریه فرانسوی به خاطر انتشار کاریکاتور موهن به پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد (ص)، پس از نماز جمعه راهپیمایی کرده و این اقدام ننگین و عاملان آن را محکوم کردند.

مردم یزد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فرانسه» و «مرگ بر اسرائیل» را در صدر شعارهای خود فریاد زدند و همه این جریانات را دسیسه‌ها و توطئه‌های غرب، آمریکا و اسرائیل دانستند.

مردم یزد امروز با سر دادن شعار «لبیک یا محمدا (ص)»، «ما بنده خدا و حق شناسیم، از دشمنان خود نمی‌هراسیم»، «ما عاشق محمدیم، پیرو راه احمدیم» عشق و ارادت خود را به رسول خوبی‌ها به نمایش گذاشتند.

دوستداران و عاشقان حضرت محمد (ص) در سراسر استان یزد امروز با سر دادن شعار «ای امت محمد (ص) به پاخیز به پاخیز، پیرو دین احمد (ص) به پاخیز به پاخیز» آمادگی خود را برای دفاع از اسلام، مقدسات و پیامبر گرامی اسلام به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان همچنین نوشته‌ها و پلاکاردهایی با عناوین «لبیک یا رسول الله»، «ما عاشقان محمد (ص) هستیم» اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام را شرم‌آور خوانده و آن را محکوم کردند.

مردم یزد امروز همچنین با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»، سعودی‌ها را از عوامل جنایت به اسلام و مسلمین خواندند.

«مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «فریاد هر روز ما، مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از اقدامات ضداسلامی و ضد انقلابی به نمایش گذاشتند.

نظیر این راهپیمایی که امروز در مرکز استان یزد و از میعادگاه نمازجمعه در مسجد ملااسماعیل تا محل دفن شهدای گمنام در میدان امیرچخماق برگزار شد، در 68 نقطه دیگر در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

ذکر «یا محمد» در جنوب پایتخت طنین‌انداز شد

مردم مومن و ولایی ایران اسلامی همصدا با مردم تمام شهرستان‌های استان تهران ضمن محکومیت اهانت به پیامبر اسلام عشق و ارادت خود به پیامبر اعظم را اعلام کردند.

نمازگزاران جمعه در اقشار مختلف مردم شهرستان‌های جنوب پایتخت ایران اسلامی با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز اهانت مجله فرانسوی این اقدام سخیفانه را محکوم کردند.

مردم مومن و ولایی جنوب پایتخت ام‌القری کشورهای اسلامی با سر دادن شعارهای یکپارچه عشق و ارادت خود به پیامبر ختمی‌مرتبت حضرت محمد (ص) را اعلام داشتند.

خروش خشم نمازگزاران کرمانشاهی بر سر استکبار جهانی طنین‌انداز شد

در اعتراض اهانت به ساحت ملکوتی رسول خوبی‌ها، خروش خشم نمازگزاران کرمانشاهی بر سر استکبار جهانی طنین‌انداز شد.

نمازگزاران و مومنان کرمانشاهی به‌همراه ملت محمدی و ولایی ایران اسلامی همراه و همدل با سایر مسلمانان با حضور پرشکوه خود در تظاهرات پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اقدام مزدورانه غرب در اهانت به ادیان و پیامبر رحمت را محکوم کردند و فریاد عدالت، محبت، صلح و آزادی سر دادند.

مردم شریف کرمانشاه اتحاد و همبستگی خود را با سر دادن شعارهای " لبیک یا رسول‌الله"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر استکبار" به رخ جهانیان کشاندند.

 در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه قرائت شد که در آن آمده است: حرکت خصمانه و اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول خدا قلب تمام مسلمانان و آزاداندیشان جهان را جریحه‌دار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: عمل ننگین غرب و اهانت به ساحت رسول مهربانی‌ها نشان از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست در برابر منطق روشن دین اسلام و پیامبراکرم(ص) است و مردم کرمانشاه نیز با حضور باشکوه خود به شدت این اهانت را محکوم می‌کنند.

عاشقان محمد(ص) در تبریز به حرکت درآمدند

مردم آذربایجان به ویژه تبریز در اعتراض به کاریکاتور پیامبر اعظم در نشریه فرانسوی که در آن به مقدسات اسلام و پیامبر توهین شده است، تجمع و تظاهرات کردند.

نمازگزاران تبریزی ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به کاریکاتور اهانت به مقدسات و وجود مقدس اشرف مخلوقات حضرت خاتم‌الانبیاء پیامبر مهربانی و رحمت از مصلای حضرت امام خمینی(ره)  تا میدان ساعت این شهر تظاهرات و راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از این اقدام آمریکایی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در این تجمع عظیم، مردم تبریز با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود و مرگ بر وهابیت و لبیک یا رسول‌الله به کاریکاتور علیه مقدسات مسلمانان و پیامبر نور و رحمت اعتراض کردند.

در این راهپیمایی و تظاهرات که آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز و اسماعیل جبارزاده و روحانیون و جمعی از مسئولان حضور داشتند، مردم تبریز با غیرت دینی مثال زدنی خود فریاد زدند لبیک یا محمد(ص) سر دادند.

گزارش فارس حاکی است، عاشقان محمد(ص) در این راهپیمایی اعلام کردند، عزت و شرف ما مسلمانان در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله بوده و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود و حاضرند مال و جان خود را در راه پیامبر رحمت و مهربانی فدا کنند.

مردم تمام شهرهای استان آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام راهپیمایی کردند.

مردم ولایت‌مدار و با غیرت دینی آذربایجان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله برخورد قاطع و هوشمندانه مسلمانان جهان با توطئه غرب، وحدت و انسجام اسلامی را تبدیل کردن تهدیدات دشمن واحد را به فرصت‌ها طلایی خواستار شدند.


برگزاری راهپیمایی محکومیت توهین به نبی اکرم (ص) در سراسر آذربایجان غربی

راهپیمایی محکومیت توهین به نبی اکرم (ص) در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد.

راهپیمایی عظیم محکومیت توهین به نبی مکرم اسلام (ص) در شهرستان‌های مناطق مختلف آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن، مرد و... شرکت کردند، تا عشق و ارادت خود به پیامبر خاتم محمد مصطفی (ص) را به جهانیان نشان دهند.


طنین شعار «لبیک یا رسول‌الله» و «مرگ بر ضد دین» در همدان

راهپیمایی اعتراض‌آمیز نمازگزاران همدان در اقدام موهن غرب برگزار و نمازگزاران شعار «لبیک یا رسول‌الله» و «مرگ بر ضد دین» را با صلابت سر دادند.

نمازگزاران همدانی بعد از اقامه نماز به امامت حضرت آیت‌الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در محکومیت اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو فرانسه در توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، راهپیمایی کردند.

نمازگزاران با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر ضد دین» انزجار خود را از اقدامات غیر اخلاقی و غیر انسانی غرب نشان دادند.

همچنین شعار «لبیک یا رسول الله» بر لب‌های نمازگزاران جمعه همدان نشسته بود و محکم و باصلابت این شعار زیبا را برای میثاقی دوباره با پیامبر خوبی‎ها سر دادند.

محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) از سوی نمازگزاران قم

مردم قم پس از نماز جمعه این هفته به‌منظور محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی کردند.
 

مردم قم ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در حرم حضرت معصومه (س) به منظور محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو مبنی بر انتشار کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که از حرم حضرت معصومه (س) تا چهار راه شهدا انجام شد، آحاد مردم قم با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر استکبار جهانی»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» و... خواستار مجازات توهین‌کنندگان به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) شدند.

در این راهپیمایی آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم، سردار مجتبی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی دیگر از مسئولان استان در کنار اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

نمازگزاران عسلویه اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند

نمازگزاران عسلویه با برپایی راهپیمایی باشکوه، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.
 

بعد از ظهر امروز و در پایان خطبه‌های نماز جمعه عسلویه، مردم شهرستان عسلویه با برگزاری راهپیمایی و تجمع، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

امام جمعه عسلویه در این راهپیمایی با تقدیر از مردم عسلویه اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن نیز کامل‌ترین و بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در واقع پیامبر رحمت است و اهانت به این پیامبر عظیم‌الشأن نشانه استیصال و درماندگی کشورهای استکبارگر است.

وی افزود: قلب یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان از این اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی جریحه‌دار شده و همه مسلمانان این عمل را به شدت محکوم می‌کنند.

امام جمعه عسلویه خواستار اتحاد مسلمانان جهان بر علیه اینگونه اقدامات شد و بر لزوم مجازات عوامل این اهانت تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، مردم مومن و انقلابی عسلویه در این راهپیمایی عظیم با شعارهای " مرگ بر فرانسه"، " مرگ بر انگلیس"، " مرگ بر صهیونیسم" و " مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از اهانت‌کنندگان به اسلام اعلام کردند.

همچنین مردم با سر دادن شعارهای " اشهد ان لا اله الا الله" و " اشهد ان محمد(ص) رسول‌الله" اعتقاد قلبی خود به اسلام و پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) را نشان دادند.

در پایان این راهپیمایی، بیانیه پایانی راهپیمایی قرائت شد.

در این بیانیه مردم عسلویه خواستار مجازات عوامل این اهانت شده و از دبیر کل سازمان ملل و مجامع جهانی خواستند قانونی وضع کنند که ادیان الهی حرمتشان حفظ شود.

راهپیمایی باشکوه قزوینی‌ها در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

نمازگزاران قزوینی در پی اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در راهپیمایی امروز شرکت کرده و انزجار خود را از این اقدام موهن اعلام کردند.
 

در پی اهانت وقیحانه روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول اکرم حضرت محمد (ص)، مردم شهر قزوین با طی کردن مسیر مسجد‌النبی تا میدان آزادی در راهپیمای بعد از نماز جمعه این هفته قزوین، اقدام صهیونیسم جهانی را محکوم کردند.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه قزوین پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی محکومیت توهین به نبی‌اکرم (ص) را با ندای «لبیک یا رسول الله» برگزار و انزجار خود را از حرکت صهیونیسم جهانی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام به جهانیان اعلام کردند.

این راهپیمایی در حالی که دست‌نوشته‌هایی با محوریت مدح حضرت رسول و انزجار از حرکت برنامه‌ریزی شده دشمنان در دست داشتند به سمت میدان آزادی حرکت کردند و عشق و ارادت خود را به پیامبر گرامی اسلام به نمایش گذاشتند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «لا اله الا الله محمد رسول‌الله علی ولی‌الله» و «مرگ بر اسرائیل» توسط نمازگزاران امروز در این مسیر سر داده شد.

ندای «لبیک یا رسول‌الله» نمازگزاران در شهرهای دماوند طنین‌انداز شد

نمازگزاران شهرهای دماوند، رودهن و آبسرد در اعتراض به اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، ندای «لبیک یا رسول‌الله» سر دادند.

نمازگزاران همیشه در صحنه دماوندی بعد از اقامه نماز در محکومیت اقدام اخیر نشریه «شارلی‌ابدو» فرانسوی در توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)، راهپیمایی کردند و خشم خود را به گوش اهانت‌کنندگان آن رساندند.

این راهپیمایی که در شهرهای دماوند، رودهن و آبسرد برگزار شد، نمازگزاران با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» و «مرگ بر ضد دین» انزجار خود را از اقدامات غیراخلاقی و غیرانسانی جهان غرب نشان دادند.

همچنین شعار «لبیک یا رسول‌الله» بر لب‌های نمازگزاران جمعه شهرستان دماوند نشسته بود و محکم و با صلابت این شعار زیبا را برای میثاقی دوباره با پیامبر خوبی‎ها، سر دادند.

مردم متدین و ولایتمدار شهرستان دماوند که همیشه یار و یاور حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان پاک ایشان هستند، امروز نیز پاسخ دندان‌شکنی با مشت‌های گره کرده خود به دشمنان اسلام دادند.

راهپیمایی شهر دماوند از مصلای نماز جمعه این شهر آغاز شد و این راهپیمایی در میدان 17 شهریور با قرائت قطعنامه خاتمه یافت؛ در این راهپیمایی اعتراض‌آمیز، علاوه اقشار مختلف مردم، مسئولانی همچون امام جمعه دماوند و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار مرکزی دماوند، جانشین و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و ... حضور داشتند.

طنین ندای «یا رسول‌الله» در آسمان کرمان

مردم سراسر استان کرمان بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند.

در پی هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)، ظهر امروز مردم سراسر استان کرمان بعد از برپایی نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی این هتک حرمت را محکوم کردند.

مردم شهر کرمان پس از پایان نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی و با سردادن شعارهایی از جمله «لبیک یا رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست»، «این سخن جاوید روح خداست، ام‌الفساد قرن ما آمریکاست»، «اتحدو شعار ماست، این شعار افتخار ماست» و «امت فدای احمد، لبیک یا محمد» این عمل وقیحانه را محکوم کردند.

همچنین جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار کوهبنان پس از اقامه نماز جمعه ضمن پیمودن میدان شهدا، بلوار حضرت امام و چهارراه برق با فریادهای لبیک یا رسول‌الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و... بار دیگر بر وحدت و همدلی جهان اسلام در پرتو فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری تاکید و این اقدام زشت و بی‌شرمانه را محکوم کردند.

مردم ولایی شهرستان رفسنجان بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) مسیر مصلای بزرگ امام خامنه‌ای تا میدان شهید صیاد شیرازی را با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی راهپیمایی کردند و انزجار خود را به دشمنان اسلام نشان دادند.

مردم و مسئولان شهرستان رابر نیز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) با سردادن ندای لبیک یا رسول‌الله این اقدام وقیحانه کاغذ باطله فرانسوی را محکوم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها