کد خبر: ۲۸۹۰۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
رزمندگان مقاومت لبنان در اقدامی نمادین حاوی معنای سیاسی-نظامی خاص، با نفوذ به خاک فلسطین اشغالی، پرچم حزب‌الله را به اهتزاز درآوردند.

به گزارش پایگاه 598، «منابع لبنانی» به خبرگزاری فارس گفتند عناصر مقاومت اسلامی در این کشور، پس از ورود به خاک فلسطین اشغالی، پرچم رژیم صهیونیستی را پایین کشیدند و به جای آن پرچم حزب‌الله را به اهتزاز در آوردند.

طبق گزارش این منابع، عناصر مذکور پرچم رژیم صهیونیستی را در نقطه‌ای از منطقه «الراهب» در مقابله شهرک «عیتا» پایین کشدند و به جای آن پرچم حزب‌الله را به اهتزاز در آوردند.

این اقدام جمعه شب (شب گذشته) انجام شد و ساعاتی بعد نیروهای اسرائیلی متوجه عوض شدن پرچم شدند و آن را پایین آوردند.

 

این اقدام یک هفته پس از حمله بالگرد اسرائیلی به رزمندگان حزب‌الله در جنوب سوریه انجام شد که در آن شش تن از حزب‌الله به شهادت رسیدند و در پی این اقدام، از بیم انتقام احتمالی حزب‌الله، فضای ترس و نگرانی شدید امنیتی بر عرضه سیاسی-اجتمالی فلسطین اشغالی حاکم شده است.

دو روز گذشته نیز رژیم صهیونیستی از احتمال نفوذ عناصر حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کرده بود که یگان‌های واکنش‌ سریع را برای مقابله با هر اقدام ربایش به منطقه شمال اعزام می‌کند.

هفته گذشته نیز سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، تهدید ورود عناصر مقاومت به شمال فلسطین اشغالی در هر درگیری آینده، مشخصا در منطقه الجلیل را تکرار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها