کد خبر: ۲۸۹۴۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
سهراب بختياري‌زاده بازين سابق تيم‌ملي معتقد است که به غير از همدلي بازيکنان و غيرت آنها براي پيروزي در ديدارهاي آسيايي، تيم ايران نکته مثبت ديگري نداشت.
به گزارش پایگاه 598،بختیاری زاده در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من اعتقادی به تغییر در کادر فنی و یا مدیریتی ندارم. اما بهتر است که مسئولین ما جرات انتقاد به کی روش را داشته باشند.

نکته مثبت ایران

من قبل از هر صحبتی باید از غرور و سربلندی و تلاش وهمدلی بچه ها برای میل به جنگیدن آنها و تسلیم نشدن تا آخرین لحظات، لذت بردم. مخصوصا بچه های ما در دیدار مقابل عراق با وجود یک یار کمتر هر زمان عقب افتادیم نتیجه بازی را تغییر دادند. من خودم از این مساله لذت بردم و فک رمی کنم این یکی از نکات مثبت تیم ما بود.

تیم دفاعی در آسیا جوابگو نبود

تیم ایران در جام جهانی در دیدارمقابل تیمهایی مثل آرژانتین، بوسنی و نیجریه استراتژی داشت که دفاع می کرد و منطقی بود که چشم به ضد حملات داشته باشد. ایم مساله از لحاظ روحی و روانی هم روی بازیکنان ما خیلی تاثیر داشت. اما ما در بازیهای سیایی شرایطمان فرق داشت و دلیلی نبود که با همان استراتژی مقابل تیم های آسیایی ظاهر شویم. یعنی دلیلی نداشت ما در جایی که از لحاظ سابقه و فوتبال برتر هستیم یک چنین نگاهی داشته باشیم. همه به من می گفتند که تو نباید از تیم ملی انتقاد کنی. اما ما روبروی قطر و بحرین و امارات تنها برای دقایقی صاحب توپ بودیم. من به نقشه مربی احترام می گذارم، اما ما میل به بازی سازی در زمین نداشتیم. تقریبا مالکیت توپ ما 70 به 30 بود. این نوع بازی ما را در آسیا ارضاع نمی کند.

باید از کی روش انتقاد هم بکنیم

من نمی توانم بگویم آقای کی روش بماند یا نه ! اما آنچه که مسلم است اینکه وقتی ما به کسی اعتماد کرده ایم باید زمان بیشتری در اختیار او بگذاریم. ضمن اینکه فکر می کنم ما گاهی اوقات می ترسیم که نقطه ضعفهای کی روش را بهش بگوییم . قطعا انتقاد کردن در هر کجا کاربردی و سازنده است. اما ما نباید از کسی کورکورانه تعریف کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها