کد خبر: ۲۹۰۳۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
شفاف/ به علت تبليغات منفي و سياه‌نمايي رسانه‌هاي بيگانه از ايران، بسياري از گردشگران خارجي هنگام انتخاب کشورمان به‎عنوان مقصد مسافرت، دچار ترديد مي‌شوند.
فرار از تهران به‎عنوان بهترين فيلم اسکار انتخاب شد. با ديدن اين فيلم، اکثر مردم از ايران و فضاي پايتخت آن يعني تهران مي‌ ترسند.
اين در حالي است که در عالم حقيقت، در ايران هيچ‌گاه جنايت خشونت‎بار عليه مسافران گزارش نشده است و در صورت احترام به آداب و رسوم آنان، از شما به خوبي پذيرايي مي‎شود.
ايراني‎ها بسيار مهمان ‎نواز هستند؛ پس پيشنهاد مي‎کنيم با يک سفر به تهران، با چهره واقعي ايران آشنا شويد.

آيا ايران امن است؟

سؤالي که خيلي‎ها مي ‎پرسند. ايران در ذهن بسياري از مردم جهان، کشوري خطرناک است!
ولي آن ‎ها واقعا در اشتباه هستند. در واقع ايران کشوري بسيار امن است و مردمش بسيار بافرهنگ هستند؛ از کودکان تا پيرمردان سفيدمو با شوق و ذوق به شما سلام مي‎گويند و با روي خوش در مقابل دوربينتان لبخند مي‎زنند.
نوشيدني محبوب آنان «چاي سياه قندپهلو» است که از هر مهمان تازه‎وارد با آن پذيرايي مي‎کنند.
به‎نظر من يکي از خبرنگاران خارجي، اغلب ايرانيان خوش‎چهره‎اند؛ به‎ويژه دختران پارس که از ديرباز شهرت جهاني داشته‎اند و با توجه به مشاهدات من در تهران، بيراه نيست اگر بگوييم آن‎ها در جهان مقام اول را دارند.
شايد بازار بزرگ استانبول براي جهانگردان آشناتر باشد، ولي بايد بگويم که ده تا از بازارهاي معروف جهان در ايران قرار دارند. يکي از آن‎ها بازار بزرگ تهران است که از بس وسعت دارد، من در آن گم شدم.
در اين بازار، شور زندگي موج مي‎زند.
کاخ گلستان در مرکز شهر هم از جاذبه‎هاي ديدني تهران است.
گلستان به زبان فارسي، به محلي پر از گل گفته مي‎شود. زيبايي کاخ شيشه‎اي نيز به‌قدري فراتر از تصور است که بايد با چشم خود آن را ببينيد.
ضمنا وقتي به تهران رفتيد، اين چهار امر را فراموش نکنيد:

1. بازديد از موزه ايران

2. بازديد از موزه فرش

3. گردش در بازار تهران

4. خوردن گوشت گوسفند ايران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها