کد خبر: ۲۹۰۹۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۱۲ آذر ۱۳۹۰
ه گزارش شبکه ایران،شبکه‌های مختلف تلویزیون در ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 آذرماه بیش از ده فیلم سینمایی را آماده پخش کرده‌اند. عناوین این فیلم‌ها عبارتند از:


شـبـکـه یــک
مختارنامه-
قسمت اول و دوم فیلم سینمایی «مختارنامه» به کارگردانی  داوود میرباقری دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 آذرماه ساعت 15:30 مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، ازشبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود



پیش خواهد آمد- فیلم تلویزیونی «پیش خواهد آمد» سه شنبه 15 آذرماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .داستان فیلم در مورد غلام، آوا و بهنام است که دو روز مانده به تاسوعا در زندگی هر کدامشان گره‌ای می‌افتد. غلام پول آمپول مورد نیاز دختر بیمارش را که به زحمت تهیه کرده گم می‌کند. آوا که تا پیش ازتعطیلات فرصت دارد پول خرید خانه مورد پسندش را تهیه کند، باید ماشینش را بفروشد و بهنام ماشین را می‌خرد؛ اما صبح روز بعد یک روز مانده به تاسوعا ، وقتی که باید برای نهایی کردن معامله بروند ناگهان بهنام ناپدید می‌شود .سیامک صفری ، یکتا ناصر، جواد عزتی و شیوا ابراهیمی در فیلم تلویزیونی «پیش خواهد آمد » به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور و حمید مولوی ایفای نقش کرده‌اند .


شـبـکـه دو
بچه‌های ابری-
فیلم تلویزیونی «بچه های ابری» به کارگردانی سید جمال حاتمی و تهیه‌کنندگی رضا جودی دوشنبه 14 آذرماه مصادف با تاسوعای حسینی ساعت 17:30 ازشبکه دوسیما پخش می‌شود. داستان این فیلم تلویزیونی که با موضوع ایام سوگواری محرم ساخته شده، قصه دختر و پسر خردسالی را روایت می‌کند که در دوره قبل از انقلاب همراه پدران خود در مراسم سوگواری سیدالشهدا (ع) شرکت می‌کنند. احمد فیلی ، کاوه مهدوی ، بهرام کمیجانی و ملیکا ناظریان و حامد زیاران در فیلم تلویزیونی «بچه های ابری» بازی کرده‌اند .
صحرای کربلا- انیمیشن « صحرای کربلا» به کارگردانی محمد یقضان، محصول سال 2007 کشورهای لبنان و بیروت سه شنبه 15 آذرماه ساعت 17:30 ازشبکه دوسیما پخش خواهد شد. به علت فتنه‌انگیزی‌های معاویه، حضرت علی (ع) مرکز خلافت را ازمدینه به کوفه منتقل کرد و بعد از نصب خلافت توسط معاویه او شام را مرکز خلافت قرار داد. امام حسین (ع) به همراه امام حسن (ع) به مدینه بازگشتند.
شـبـکـه ســه
حبیب-
فیلم تلویزیونی «حبـیـب» به کارگردانی داریوش یاری دوشنبه 14 آذر ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .داستان فیلم تلویزیونی«حبـیـب» درمورد جوان فقیری به نام حبیب است که برای رسیدن به ثروت بیشتر به کار قاچاق روی می‌آورد. او دستگیر شده و به زندان می‌افتد و به اعدام محکوم می‌شود. در زندان حبیب پی می‌برد که قانونی وجود دارد که اگر موفق به حفظ قرآن شود، می‌تواند از طناب دار بگریزد. حمید فرخ نژاد ، آشا محرابی ، توران مهرزاد ، مهدی فقیه و امید روحانی در فیلم تلویزیونی «حبیب»  بازی کرده‌اند.




روز واقعه- فیلم سینمایی «روز واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی  و تهیه کنندگی مرتضی شایسته  سه شنبه 15 آذرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.عبداله جوان نصرانی که تازه اسلام آورده است پس از37 بارخواستگاری از راحله دختر زید از بزرگان عرب پاسخ مثبت می‌شنود. مراسم ازدواج برگزار می‌شود، اما در همان لحظه مسافری ازکوفه خبر می‌آورد که برای امام حسین (ع) و یارانش اتفاقاتی افتاده است. علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی و عزت اهله انتظامی ازبازیگران اصلی فیلم سینمایی  «روز واقعه» هستند.


شـبـکـه چـهـار
اسب-
فیلم تلویزیونی «اسب» به کارگردانی و نویسندگی بابک محمدی دوشنبه 14 آذرماه ساعت 20:30 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود . مردی اسب سفید گروه تعزیه را که پیرشده خریداری می‌کند ، تا آن را به یکی از دوستانش بدهد، ولی زمانی که به خانه دوستش جهت تحویل دادن اسب می‌رود او را پیدا نمی‌کند و در راه بازگشت به شکل عجیبی دچارحادثه‌ای می‌شود و اسب فرار می‌کند. در ادامه پسر جوانی که با همسرش در جاده تصادف کرده و دچار بیماری روحی - روانی شده است ، اسب را در پشت منزل مادرش پیدا می‌کند .در این فیلم رضا کیانیان، افسراسدی ، بابک حمیدیان ، مریم سعادت و سیروس ابراهیم‌زاده  بازی می کنند .



دیگر تنها نیستم- فیلم تلویزیونی « دیگر تنها نیستم » به کارگردانی محمد علی طالبی سه شنبه 15 آذرماه ساعت 20:30 ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد .داستان این فیلم با بازی اکبر زنجانپور در مورد پیرمردی هفتاد ساله است. او پس ازسال‌ها کار در رستوران به علت پیری و لرزش دست‌هایش بیکار می‌شود. در همین اوضاع و احوال مجبور می‌شود ، تمام اندوخته‌هایش را برای عمل دخترش هزینه کند.


شـبـکـه تـهـران
سقا-
انیمیشن «سقا» دوشنبه 14 آذرماه ساعت 8:30 صبح در قالب برنامه « تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می شود .
باران نم نم- فیلم تلویزیونی «باران نم نم» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان دوشنبه 14 آذرماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد. داستان این فیلم با بازی حسن اسدی، سیروس میمنت، حمید یزدانی، سعیده عرب، لیلا عزیزی و محبوبه تقویت در مورد سرمه دختر شانزده ساله‌ای است که با پدرش زندگی می‌کند. پدرش امیر پیرایش راننده اتوبوس برون شهری است که در یکی از مسافرت‌ها امیر تصادف کرده و فوت می‌شود.
توکل- فیلم تلویزیونی «توکل» به کارگردانی داریوش بابائیان و تهیه‌کنندگی سیامک خواجه وند ساعت 21:30 روز دوشنبه 14 آذرماه روی آنتن شبکه تهران می‌رود . فردی که هرساله در روز تاسوعا نذر دارد با پس اندازی که برای این امر در نظر گرفته گره از کار 7 نفر باز کرده و در آخر نیز نذر خود را ادا می‌کند .فیلم تلویزیونی «توکل» با بازی مریم سلطانی ، سید رضا حسینی ، مهدی امینی‌خواه، بهروز خوش فطرت، فرح ارژنگ، شهرام آریا و مهدی دانایی درسال 1389 ساخته شده است .
خورشید نینوا- انیمیشن «خورشید نینوا» سه شنبه 15 آذرماه ساعت 8:30 صبح درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش می‌شود.
پرنده بازی- فیلم تلویزیونی «برنده بازی» به کارگردانی احمد معظمی و وحید میهن‌دوست و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساعت 13:30 روز سه شنبه 15 آذرماه روی آنتن شبکه تهران می‌رود .  در این فیلم با بازی عمار تفتی، لیلا عزیزی، رضا مولایی و شهرزاد عبدالمجید خواهید دید: صادق و فریبا زوج جوانی هستند که با فرزندشان امیرعلی در یک خانه محقر زندگی می‌کنند. صادق بیکار شده است ، از طرفی دوستش مجید که مغازه داری درحال ورشکستگی است به او پیشنهاد شراکت می‌دهد. صادق برای تهیه پول تصمیم می‌گیرد که خانه‌شان را بفروشد ولی فریبا مخالفت می‌کند .
تفاخر- فیلم تلویزیونی « تفاخر» سه شنبه 15آذرماه ساعت 21:30 ازشبکه تهـران پخـش می‌شــود. داستان فیلم درمورد آدم خیری است که به خاطربزرگ‌نمایی ، کارخیر می‌کند که در طول داستان پی به اشتباهات خود می‌برد و به نتیجه می رسد که باید برای خدا کار کند نه برای دیگران. فیلم تلویزیونی « تفاخر» با بازی مریم سلطانی ، محمد عمرانی ، سید رضا حسینی ، مهدی امینی خواه ، بهروزخوش فطرت، فرح ارژنگ ، شهرام آریا و مهدی دانایی و به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی داریوش بابائیان در ژانر درام و معناگرساخته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها