کد خبر: ۲۹۱۲۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
تهیه کننده مجموعه در حال حاضر غیر از بنفشه خواه باز هم بازیگران جدیدی را در راه داریم که هنوز نهایی نشده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، «ایرج محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این سریال از فضای خوب و شیرینی برخوردار است و تاکنون حضور مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی در این مجموعه تلویزیونی قطعی شده است، ضمن اینکه بنفشه خواه هم به تازگی به این گروه ملحق شده است.

وی ادامه داد: در این سریال مسعود کرامتی در نقش یحیی پدر خانواده، شهین تسلیمی عمه پروین( عمه بچه ها)، افسانه چهره آزاد خاله زینت( خاله دخترها)، شقایق دهقان در نقش رعنا، ارژنگ امیرفضلی (عظمت)، محسن کیایی (منصور)، سیاوش خیرابی (شهاب)، الناز حبیبی (ریحانه)، بیژن بنفشه خواه (حمید داماد خانواده)، امیررضا میرآقا(مصطفی)، کریم قربانی (مجدی) ایفاس نقش می‌کنند و قرار است تا روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه شوند.

تهیه کننده سریال «روزای بد بدر» ادامه داد: این سریال شش روز پیش در لوکیشنی واقع در  خانه‌ی یحیی که در ولنجک هست کلید خورد.خیرابی نقش خودش که یک بازیگر است را ایفا می کند، رعنا و ریحانه خواهر هستند مجدی آشپز،عظمت نگهبان، میرآقا جزو کارکنان است و ...
به گزارش فارس؛ «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی مهدی محمدنژادیان در حال ساخت برای گروه فیلم و سریال شبکه سه است.

قصه این سریال از فضای طنز،اجتماعی و خانوادگی برگرفته شده است و در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته می‌شود که پخش آن از 29 اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها